2012年5月30日星期三

"that's impossible!"









慘絕人寰group project終於告一段落。



次次到補時階段就會行運,

唔知點解張相放到上Vogue Italia Online Blog,

拍片途中又遇到CNN Turk主播經過訪問我地,

雖然志願係上TVB,

但第一次上電視就上CNN真係feel so good。



無諗過因為個惡夢上CNN又上Vogue,

受寵若驚,

同時識左幾個designer,

命不該絕,

好彩當初決定take risk,

幾慘烈都好死守到尾。










話說拍攝途中,

model隻腳俾兩位無人性既groupmate折磨到血流成河,

我又一如往常唔知點解無啦啦會整親,

轉身射個三分波只需幾秒就成手都係血。



去counter問佢有冇膠布賣,

佢搵左一陣搵到一盒super mario膠布,

正當拎銀包出黎想俾錢時,

佢扮Super Mario話:

Free!

我話:

Are you sure?

佢笑笑口話:

Cheer up and Smile!



我好奇問:

Why Super Mario?

佢跳一跳扮摘菇話:

SUPER POWER UPUPUP!






今朝朋友個親戚交待叫佢照顧小朋友,

朋友諗都無諗問都無問就帶左黎我度,

第一眼見到佢覺得唔對路,

問問朋友,

小朋友有遺傳病。



佢見到我床頭有一疊Mr Men&Little Miss,

怕怕醜望住又唔敢拎黎睇,

我拖住佢隻手仔叫佢坐我隔離,

問佢最鍾意邊本,

佢望一望見到本Mr. Impossible話鍾意紫色,

所以第一本就講Mr. Impossible。



“無所不能先生可以將本書倒轉黎睇架喎”,

佢眼金金望住我話:

你可唔可以調轉本書黎講故事架姐姐?

心諗:

啊頂,中伏。

盡全力倒轉本書黎睇,

見到書入面句What an impossible thing to do,

百感交雜,

最後一頁Mr Impossible用個頭倒立訓覺真係心寒左幾秒。



好明顯我天生諧星黎,

未開口佢已經笑到碌黎碌去,

其實應該係笑我啲表情動作七成當我9up,

講左三四本之後,

釣釣下魚攬住我訓著左,

第時有小朋友的話,

希望我都可以令佢日日笑得咁開心。









然後趁小朋友訓左,

whatsapp同best friend傾一陣計,

佢send左上面張圖黎話自己而家有人錫覺得好幸福。



雖然數數手指我都好似成年無拍拖,

轉個頭望望小朋友聽我9up笑得好開心訓得好甜,

突然,

都覺得好幸福。








沒有留言:

發佈留言