2012年6月2日星期六

你叫我做浮誇吧










我只想,

牽著你,

走到很遠的夢裡。



小木屋,

紅屋頂,

地址是一個秘密。







朋友晨早又殺上黎,

明顯地完全未訓醒,

開頭以為係House of Holland送貨先出去開門,

中伏。



起身睇下新聞,

其實點解香港咁無情?

就係因為一起身就見到yahoo新聞其中一則頭條係:

“香港 無情城市”。



HI!

世界係咪已經再無好事發生架啦其實?

你一日到黑不停emphasis世界已經絕左望末日架啦,

頭條唔係殺人放火就怨氣衝天,

有時真係可以有返少少幽默感,

輕鬆啲啦香港人,

唔係下下一定要死人先有人睇。



好似英國免費報紙實情係好無聊,

我專責睇體育版望下利物浦又輸幾球食下花生就算數,

近排英女皇Diamond Jubilee,

講到尾值得開心只係有一個禮拜bank holiday,

而我真係唔得你死bank holiday之後deadline,

但反正有野慶祝,

各界無所不用其極連union jack拖鞋都有得賣,

唔好㗰料咪大家一齊開心下。



得閒留意下香港報紙,

十份有九份頭條一定係驚天動地,

就算係好野,

例如有啊唔知邊個捱左N年終於入左唔知邊間名牌大學。



講真,

何止眼淚,

簡直寫到血都出,

勵志唔多覺,

只係覺得原來要搞到咁先入到大學好慘情,

sor,

完全唔覺得被啟發,

只係覺得佢好慘好同情佢。



仲記得我學校曾經有單學生打交,

學生打下無聊交寫到校園槍擊案咁,

標題"校園牒血"仲有滴photoshop血跡印章,

滴血分分鐘多過我同學俾人爆頭加起上黎所流過既血,

我都係睇完滴photoshop血先醒起應該要問候下佢,

流咁大滴血,

我諗都凶多吉少卦。



另一個重點,

明明敝校係何文田其中一間蚊型學校,

寫到天上有地下無,

名校墮落?

多謝你話我知,

讀左咁多年都唔知自己讀緊名校,

當時都虛榮左幾日,

又或者,

咁就叫香港式幽默卦。







岩岩睇到一則新聞:

“投訴蛙叫 聽濤雅苑捉蛙捱轟 專家:叫聲遠不及蟬鳴車聲”

嗱呢篇就有返啲創意啦。



第一:


“市區常有的小動物鳴叫聲,為冷冰冰的石屎森林增添一點自然氣息”

文學底啦你,

石屎森林咁冷冰冰,

多得青蛙貢獻良多,

你班仆街要捉人消滅人,

真係仆街到盡。



第二:


“水中見不到青蛙或蝌蚪,估計居民聽到的叫聲,
可能來自青蛙或蟾蜍,透過園內種植花草混入屋苑,
或遭人放生,於水池棲息”


我諗佢地係哈利波特啲朋友,

著住隱形斗蓬,

水中唔見青蛙,

但叫聲又應該係來自青蛙。



福爾摩斯加入戰團,

佢地應該係俾人放生既,

邊條仆街養青蛙啊。



聯邦密探都有幫手,

有幾隻青蛙混入屋苑喎,

仲唔係恐怖份子。



根本係hollywood大製作。



第三:


“牠們大多在夏季交配,並會發出低沉的鳴叫聲以吸引雌性注意,
屬自然現象,一般會在約一個月的短暫交配季節完結後消失”


你地自己係房交配時都有聲啦,

唔見你投訴隔離屋交配嘈親你,

又唔見你因為覺得嘈唔交配,

人地得一個月,

算啦。







唉,

香港人真係無鬼聊,

投訴無聊,

交稿個打份工逼住無聊,

用黎做頭條無聊,

睇個,

仲無聊。




沒有留言:

發佈留言