2012年6月2日星期六

潮流與懷舊





自從過黎英國之後開始畫眼線,

第一支眼線筆係Benefit BadGal eye pencil,

第一次用驚為天人,

自此以後唔畫眼線唔出街,

但當時仲係新手級,

唔太慣有眼線,

對眼有時都match唔到眼線威力,

有形無實。



由於Benefit甩得太犀利,

俾朋友潛移默化轉用Bobbi Brown gel eyeliner,

甩都係照甩,

畫法複雜幾倍,

好快就放棄用返Benefit。



後尾幾經轉折買左支MAC,

自從有左MAC後,

日復日練習,

開始識點運用自己對眼攞著數。



直至而家用YSL,

由於超級無敵黑化學作用,

攻擊力大增,

加上自己本身唔太正經又唔知點解俾人覺得好精靈(一般正常情況下),

已經升左神級無人能敵,

有時行行下街無聊對朋友發動下攻擊,

有時想發動攻擊之前佢地已經講明嗱唔好搞我啊,

但一出招,

想食日本野又得,

想食byron's都得,

只要好有誠意地直視佢地對眼就得,

得左。



經歷咁多個寒暑,

換過三次眼線筆,

唯一不變係:

從未畫過一條正正經經既眼線。



可能係潛意識反社會,

反正全世界個個畫到條眼線一模一樣日本妹咁款,

我就永遠發自內心地畫唔出一條正常眼線,

唔係左右唔對稱,

就係手震,

一係就大細邊,

又唔上mascara,

再唔係就亂咁上眼影。



久而久之,

開始變左特色。



唔知有幾多個人可以將失誤夾硬屈做特色,

曾經有一次朋友話:其實你係唔係特登畫成咁?

實情係我真係求其是但得過份,

過份到係直頭變左特色,

但最緊要係佢地覺得件事岩數,

又例如蝴蝶結永遠打到好奇怪,

條tie永遠打到九唔搭八,

鞋帶永遠綁唔好,

當佢地忍唔住要幫我整返好時,

又覺得好似之前亂黎先岩數。



出親街例必有人話:你可唔可以整得好啲?

我不屑地講一句:你理得我姐。

成件事係態度問題,

無懈可擊。







岩岩同朋友傾電話,

得出以下結論:


1) 我有瘦過。















































2) 開學時本身唔係好熟。




























3) 幾個月後中伏。












































4) 藝術家系列。



















5) 我地成日係SU房拉布寫大字逃避上堂。











































6) 當時同H.Y.Fung好熟。























































7) 原來我成日企中間,what the fuck。




















8) 我世界有好多陳樹暉.....(頂)



























































9) 見到屋企,完全無homesick,冷血。

































哈哈哈,

但我都會返黎既唔洗驚,

唔俾面你地,

都俾面何韻詩蕭敬騰陳奕迅盧巧音hahahhaa.




沒有留言:

發佈留言