2012年6月20日星期三

公主病小姐










又係時候返屋企,

唉仲諗住風流快活多幾日,

終於逃避執野逃到最後警戒線,

執野執到想pack自己落個箱就算,

不如直接殺左我寄返香港啦好無。



發現自己成個term好似無咩作為,

個腦好似係太空飄浮,

樣又殘成身parma ham錢又洗哂,

再咁飲香水食鞋都唔係辦法,

肥減唔到唔緊要(其實好緊要),

係時候乖乖地做返條文藝書蟲。



咁就兩張野青春好似玩哂,

睇黎而家係直接燃燒生命,

再咁搞落去變無腦港女就大件事,

遲下玩下玩下走投無路要選港姐,

無樣無身材無腦,

隨時冠軍都拎到,

pk啦,

仲要係tower bridge影集體遊客相,

即係咁:






唔好啊救命啊,

柒到核爆仲洗係倫敦行,

齋諗都打冷震。






由於上一次去羅馬俾另一位公主搞到我無得做Audrey Hepburn,

今次公主病盡情發作,

由第一日去意大利開始已經心繫許願池,

足足嘈左N日,

開車由Florence去Rome時唱左百幾次羅馬假期,

[最愛的主角是me&you] 無限loop,

最後一日終於俾我去到Fontana di Trevi。















許願池又名幸福噴泉,

中間海神Neptunus腳踏巨型海馬車跨越海神宮,

左邊海神個仔海中信差人魚Triton奮力駕馭難馴海馬,

右邊海神拖住純良海馬,

比喻(愛)海浪潮平靜與暗湧。



由於我係浪漫青年所以特登日落先去,

願呢就無啦,

但一直以魔女自居,

最鍾意落咒。



跟傳說先轉身向後由左肩拋第一個硬幣祈求重回羅馬,

Audrey Hepburn當時得一個硬幣所以無得許第二個願,

最後同男主角無疾而終,

但由於我仲未瘋狂shopping所以彈藥充足落足一百個都仲得,

拋第二個硬幣落毒咒有咁毒落咁毒,

然後發現,

全程去邊都落返一兩個咒,

而家開始驚落太多會相沖添,

poor you。










PACK起自己算啦,

自己行入箱啊係咁啦,

真係唔執啊投降啊,

香港見。



沒有留言:

發佈留言