2012年5月7日星期一

車路士對利物浦




今日bank holiday,

由於測試過,

唔食早餐真係會肥既關係,

我決定先死而後已起身食個早餐再訓埋下半場。



半生不死賴係張床覆whatsapp,

然後含情脈脈望住神檯件Maison Martin Margiela Blazer,

唔好話正牌MMM,

diffusion MM6 Belt都百幾鎊啦有咩理由99鎊買到件MMM Blazer,

原價九百幾鎊而家online shop仲賣緊750美金,

一定係伏黎,

好似諗通左啲野後,

我決定攬住件褸訓,

佢一定係Harry Potter d fd第二朝一定會消失,

至少而家攬住先都可以話俾人聽我曾經攬住件MMM Blazer訓過幾個鐘。



然後起身做野之前逃避下睇下雜誌先,

當初買Aesthetica主要因為有篇article名叫a focused examination of the mainstream success of the YBAs,

咁岩見到有個Artist出左本Bolivia攝影集,

話說上年用盡一切方法用必死決心終於搵到黎堅惠本天空之鏡,

書入面講Bolivia自然力量點樣balance人類體內負能量,

而人點樣可以互相借用其他人體內力量(例如牽手擁抱),

再用不同儀式去與自然作聯繫交換能量,

佢信自然能量與人體內能量有密切聯繫,

又正如我信世上所有人事物有connection,

其實都係大同小異。














>




之前睇書無相只可以憑想像,

睇到preview後二話不說決定買攝影集作visualize黎堅惠書中所講各種聯繫儀式,

希望睇完後我又唔會做神婆去研究星體運行,

真係時候接受現實做project唉。






http://relgitsjg.xanga.com/762414871/item/



睇完個故事後,

我覺得結婚就好似紅藍大戰車路士對利物浦。



First of all,

利物浦係一隊弱隊,

就好似故事中個女主角呀joyce弱質纖纖被條仔食足一世,

Joyce只求苦盡甘來踢左百9幾場終於都輪到我攞FA CUP啦卦,

但佢無諗過要對一隊上兩個禮拜先收左巴塞皮既車仔,

還死掂死撞到上Wembley踢final啦幾大都先死而後已,

搞咁大場大龍鳳過五關斬六將想走又走唔甩被逼上路,

還掂Wembley Stadium有期啊嘛踢就踢啦。



Final就一定係Wembley踢架啦,

主要係你捱唔捱到上Final架姐,

咁唔好彩地人地車仔中途換左摩連奴個fd迪馬提奧,

利物浦弱不禁風後防如入無人之境都係等落雪改期一係就自動棄權架姐,

同一張婚紗相無事架joyce變joycelin之嘛,

一睇個名就知青春少艾啦邊有得鬥,

係十萬人面前被人大炒囉,

又係你自己擺自己上枱既。



開頭炒你兩球先,

跟住可憐你又俾你入返球靚既,

臨尾十分鐘卡路爾一頂入龍喎,

以為可以打返個和啦。



咁個球證話你唔入啊嘛,

2:1就係2:1,

臨門一腳唔同你結就係唔同你結,

想打個和加時再射十二碼都費事同你癲。



我有罪惡感係啊我真係覺得自己係仆街黎架,

又唔等於我要讓個盃俾你,

你等左N年我要同青春少艾三個月內相識拍拖結婚生仔就算離埋婚都唔關你事,

明明入左龍,

我係要話拍左出黎啊,

吹咩。



其實我呢就覺得結婚le回事本身就係一個局,

但你見到明明入左都拍返出黎,

又覺得好似好唔抵咁,

但你睇返上半場踢成咁,

算吧啦,

如果你一開波就唔俾車仔食住臨尾三十分鐘先整個卡路爾黎絕望反擊戰,

又點會愛人結婚了新娘不是我,

今次坐定定做人情,

下次記住醒醒定定。



唉,

都係算啦,

話明估你唔到利物浦,

估唔到到離哂譜,

無得救。


沒有留言:

發佈留言