2012年5月3日星期四

終極腦細胞消耗戰




話說近排做group work真係火到五月飛霜,

了解group mate們心底夢之前,

其實真係要好好get into director's head明白左佢地背後個陰謀先,

上次tutorial時我真係好想問:

啊paul啊,你有冇試過同五個做direction既人一group啊?

試過既呢,

過兩招俾細佬啊,

未試過呢,

實情值得一試囉,

保證你一生難忘,

你一生呢,

應該唔會再遇到第二次架啦。



認真係覺得如果我可以成功令五個巨星收皮做好一份project呢,

返到香港真係所向無敵,

請小妹做唐生幕僚,

特首之嘛冇問題啦,

你都係要同蘋果動新聞搞好啲PR之嘛,

我係呢邊一個britney一個gaga兩個amy winehouse加多一隻潛水艇都難唔到我,

一於包係我身上。



詳情唔再講,

反正就cultural conflict,

英國人覺你on9唔出聲,

美國人覺你唔出聲係on9,

作為唯一一個香港人,

咪覺得你兩邊都on9囉。



當你夾係聲大夾惡與沉默寡言之間,

真係寧願鬧交都唔玩猜情尋,

又好似朋友之前所講,

女仔永遠唔講有啲咩問題,

到決定左分手又話問題已經解決唔到,

講真啊,

男仔有時係咁而問你兩句費事你係facebook發癲姐,

你估佢地真係想留你?

收皮啦你都煩得我耐啦今次仲唔飛到你。







group work既concept係咩啊?

咪就係唔可以做自己野之嘛,

清楚明白收聲做野交野句號。



我係黎讀書做野,

唔係黎搞PR了解你內心世界,

同時唔係黎明白你美學標準,

至少美國人有咩唔岩明刀明槍講出黎,

你唔講出黎又話that's so not me所有meeting都浮潛係Facebook思考人生問題,

我本人不嬲好有教養,

真係屌你都費事。



媾仔都無咁嬲至少係productive,

領唔領情係其次至少好似做左啲有用既野,

同group mate嘈唔同啊,

同group mate嘈只係腦細胞消耗戰。



okay你要leave the group,

你咪leave囉你leave到既話,

我份人比較假,

唉我真係好understand你有好宏大既理想做Tracey Emin架,

你hand唔handle到架?

見到句嘔心sweetest girl in the world真係覺得自己好似做緊援交,

唔該我係問你三條仆街同tutor講左未同埋最重要我會唔會有事,

有得閃好閃好行夾唔送啦,

唔係你地幾位巨星?

我自己一個做哂環遊緊歐洲係Paris食緊Macaroon啦。







琴日上堂又發生左啲野,

真係發現自己愈黎愈大個,

想當年,

哈。



火到要去westfield撲火,

唉好啦話明救火梗係襯自己未恢復常性買啲平時望都唔會望既野,

真係大獲買左支cherry red YSL lip gloss,

平時都唔用lip gloss仲買cherry red,

可想而知真係火滾到小朋友齊打交一個打五百個。



然後搵朋友發作下,

真係一出現講多無謂尖叫十五秒先,

其實我發脾氣真係唔好笑囉,

實情係你地唔洗話我知原來我發起脾氣上黎都似返個女仔,

次次爆發緊仲係隔離陰陰咀笑,

你地啲世人真係完全唔明白我心底有多暗。



可惜我是人馬座,

發脾氣發到好似咁stand-up show咁,

一係就失蹤唔知去左邊,

人地發脾氣收兵,

我發脾氣仲要叫你地唔好笑,

而你地又真係覺得我講緊笑。







話時話琴晚係朋友屋企食飯睇SAW II,

其實人地suppose十一點個時段唔係俾你送飯既哈哈,

之前係另一班朋友屋企睇SAW4真係睇到發左幾晚惡夢,

再睇睇原來第二集咁雞架,

你班毒藥話4係入門最低level其實最重口味係第四集,

年紀最細真係入世未深下次唔好咁易信人。



前日同朋友傾電話聽到Toxic,

嘩童年回憶啊真係可一不可再。








沒有留言:

發佈留言