2012年5月18日星期五

尋找獨角獸
























早睡早起身體好,

黑雨女神心情好,

天氣自然好 :D



由於近期睇緊Hunting Unicorns,

個人突然好pure好true眼有十字閃光好有希望,

我信世界有禁忌森林,

入面有獨角獸有人馬有騎士墜鬼馬,

信天狼星布萊克住係倫敦,

信蘇格蘭有霍格華茲,

有時既野信則有不信則無,

自己開心咪得。






























Hunting Unicorns inspired outfit,

狩獵獨角獸系列,

我真係有比心機上堂學styling架(好似係)。






































近排真係好sad,

一行入去Hamley's好似大解放,

唔知點解係Hamley's見到比卡超有啲百感交集,

第一:因為佢真係好得意所以我輕聲地尖叫左。

第二:真係好唔英國。

第三:至少唔再係啲無口既Hello Kitty攻佔地球有返啲新意。

第四:雖然比卡超都loop到無咩新意可言。






























好想買Miffy,

但實情係我份人比較實際,

真係唔會買呢啲野黎過手癮,

但今季興Pastel Colour啊嘛好似係fashion item黎喎粉紅色粉藍色白色,

諗下諗下諗到Jeremy Scott啲公仔鞋著兩次就變黃變黑食之無味棄之可惜,

唔通我放佢上頭咩,

太理性都係唔適合做女仔。






























 一望佢就知係fashion item,

長腳性感路線仲識慘叫,

Jeremy Scott都係靠呢幾隻野食左幾年水,

識得玩,

你就係老闆。






























最後都係買返啲疑似有番啲用有番啲深度既野哄下自己開心,

唔知點解見到以上五本,

雖則好似好sherry,

但望望現時狀態,

我都好想做公主病小姐,

我都好想發白日夢,

我都好想亂黎,

我都好想做壞女孩,

我都好想做trouble-maker,

時移世易,

有心無力。



近排真係好炆自己點解唔敢好似之前咁死就死,

雖然都係take緊risk,

大個左,

真係會揀個safe d既risk,

比起以往今次又真係好似濕濕碎,

未至於out of my comfort zone,

但無可避免總係有一種捱打感覺。



“大個左”,

希望係好事。






























唉,

如果真係有個人俾我做公主病小姐就好,

實情又係就算有人肯俾我做,

我都要識做先有用。













沒有留言:

發佈留言