2012年5月10日星期四

九唔搭八




朋友話佢好日都唔出去一次,

我見自己好似日日新鮮咁其實唔係幾好意思,

話說黎左個意大利tutor,

一睇佢個樣就知佢係藝術家系列大衛像d fd沉思中人。



group tutorial時九唔搭八到我地要偷偷地係電腦開handbook估佢講咩,

講完一句例牌接句i don't know,

唔止你其實我地都唔係好know,

即係明明show緊個Facebook佢睇,

係都要話係twitter仲用左五分鐘講我地可以點樣運用twitter放入個video,

唔怪得潛移默化之下我都愈黎愈九唔搭八,

由於佢好可愛既關係,

還掂八點起身唔返都返左無得輸就陪佢癲下。



明明講緊production plan佢無啦啦爆句you three only?

答:yep,

佢結論:but you three are so tiny,

靜左幾秒集體笑左,

咁言下之意即係我地三個太細粒拎唔起部cam,

不如放我地去食lunch啦救命啊,

byebye。







今朝朋友同男朋友鬧完交上黎嘈醒我,

由於我有扮起左身其實仲訓緊既絕技,

基本上只係聽到佢唔愛我佢唔愛我同佢唔愛我,

而僅有記憶中都只係有印象自己講過係囉係囉係我就唔忍啦。



有時都幾同情男人,

女人好似好醒好sensitive,

但其實唔三口六面核核突突講清楚佢地認真係唔知,

之前已經有朋友話我簡直係白痴同我一齊真係有排受,

同時我心諗佢唔愛你就唔會係你黎之前已經whatsapp備定案叫我陪你食早餐啦,

如果唔係佢一早已經比我鬧左先,

我門都唔會開俾你大姐七點幾起身放狗咩。



而最麻煩係佢地唔知都算,

仲會自製一個事實老屈你,

無計啦,

女人真係先行後十思,

男人係三思而後行,

無得救。

















































































由於有錢身痕,

無錢morrison,

所以近排都做morrison vip,

咁買左monthly ticket又加價貴到hihi幾大都搭tube搭到佢破產為止,

豈有此理我就快係屋企樓下搭巴士去old street tube station還掂俾左錢你吹咩。



朝朝見到Flatmate個男朋友係廚房煮早餐,

原本起身時都發發地姣做個樣諗住烚隻蛋好似好賢良淑德咁,

但諗落明明應該係有人做架嘛無理由自己做又開始Salami無限loop,

還掂都係drydry地是但卷個wrap算吧啦又唔洗洗碗。






























其實又唔係買左好多野,

我地夾硬將膠袋鋪滿成架車講句嘩咁多野既成架車推走,

唔係行人路用shopping cart都唔知原來倫敦大部分街係斜既,

其實推架cart衝過馬路又真係幾有霸氣,

好彩沿途都係大直路唔洗點掟彎,

老老實實一鎊推走架車幾抵玩。






























嘩Turkish Delight仲要係玫瑰味,

痴線Harrod's三鎊100g,

Morrison一鎊半一大盒,

其實我覺得住邊都無所謂,

最緊要隔離有Morrison。






























如果我一個唔好彩搞追思會相信評語都只係:

“我所認識既sherry,

佢係一個離x哂譜亂x咁黎既人。”



雖則我真係情感動物無咩理性邏輯可言,

但開頭又無癲到諗住成架車搬埋上fd宿舍,

咁無樓梯,

咁岩又入到門口,

咁橋又入到lift,

咁有緣咪順手推埋上去囉。



又話說fd宿舍樓下有個傷殘人士車位,

而車位泊左一排Morrison shopping cart,

我諗應該有專人得閒會推返去morrison卦,

you'll never walk alone。


































其實我都無諗住睇琴晚場利記對車仔,

輸硬既野無咩娛樂性。



世事永遠都係咁奇妙,

車仔志在歐聯比拜仁炒十球,

而小妹已經買定花生等睇其中三球係車仔自己own goal hat-trick,

咁利物浦還掂都護級架啦輸埋佢乾手淨腳俾車仔上第六當做善事,

一開電腦三十分鐘三球,

啊係利物浦嬴三球,

望望車仔個陣應該都係抱住必死既決心,

咁就interesting啦因為利物浦永遠會係無關重要既賽事出盡力,

我地有Carragher都無own goal你容祖兒竟然一開波就own goal,

再望望利物浦邊個入波?


19′ (OG) Michael Essien
Ramires 50′
25′ Jordan Henderson
29′ Daniel Agger
61′ Jonjo Shelvey


咪就係除左兩個striker carroll&suarex之外其他人都有波入之嘛,

利物浦仲射失十二碼添都4-1啦,

我仍然相信,

世界係有因果報應。

































其實如果有人睇得明的話,

我會直接閃電結婚,

咁都估到既一定愛我愛到發燒,

唔洗講野,

明哂。



沒有留言:

發佈留言