2012年5月26日星期六

親愛的微涼夏日



























女人心情高低起落刺激過古治要轉會,

( 不能避免要再提琴日經過阿仙奴主場見到Arshavin,真係好小學雞 )

我都唔知點解上個禮拜日日都好似世界末日,

今朝一起身又好有火好興奮好似古治bb唔會轉會利物浦唔會請Martinez咁,

平時訓到天昏地暗唔到絕路都唔起身,

今日認真話你聽六點幾就彈起仲食早餐,

心情差極都有限,

唉好啦今日打個電話返屋企啦,

死真係好似平個月無打返去陰公。










趁未想訓下半場打個電話俾姊妹,

盡訴娛樂圈大小事務同時聽我男朋友唱歌,

係啊我用Spotify聽余文樂,

係咪唔講你都唔知有呢,

其實有LMF添但放余文樂好似有氣質啲,

行不改名坐不改姓,

用外國app聽廣東歌,

成件事一個字講哂型。









其實本身我買iPhone個意義係用個map既,

咁利益申報先我連google map都唔識睇,

然後琴日發現其實唔係我唔識睇實情係部iPhone唔識路,

唔知點解我行去邊佢都話我已經到達目的地,

明明行左去Emirates Stadium,

明明.........

我要去Finsbury Park。



或者應該要學一學古人夜觀星象就搵到jesus個trick,

點解有google map都可以搵一個地方搵左兩個幾鐘,

話說我係FB話自己見到Arshavin,

朋友即時whatsapp關心我到底死去左邊,

無講大話唔係存心挑釁我真係唔小心行左去Emirates Stadium先見到Arshavin,

老豆,

唔好再逼我學車,

勉強無幸福。









咁又話說睇完個筷子instruction先知自己身為中國人廿年黎都唔識用筷子,

同時睇完之後,

終於明點解外國人學幾十年都唔識用筷子。








My Little Airport新歌MV打錯歌詞,

I love you VS I will always love you,

一次性VS永久延續性,

原來差一個英文字母,

意思可以差咁遠。


































親愛的茉莉花,

彈奏著親愛的結他。



親愛的夏日微風,

輕吻著親愛的暑假。



親愛的eurostar,

讓我們做個非專業的遊客,

到巴黎去找Midnight in Paris的浪漫河畔拍下Facebook的cover,

到羅馬去幻想衝上雲霄sam與belle在半山cafe邂逅的戲碼,

擁抱巴黎米蘭佛羅倫斯慕尼黑與羅馬。



親愛的家,

讓我先放肆一下,

再想想何時捨得歸家吧。



:P



沒有留言:

發佈留言