2012年5月23日星期三

a better smile, a better world.




今日返學拍interview短片,

訪問一位韓國鞋設計師,

大家英文都係海軍鬥水兵,

傾下傾下講起原來佢本身讀fine art,

但因為搵唔到錢關係轉讀footwear,

然後我問:你曾經讀過fine art,你應該知道fashion係一個好黑暗既industry。

佢話:係啊,所以我做緊eco-friendly既technology development。

S : 但你應該都發現左eco-friendly同fine art有異曲同工之妙,都係搵唔到錢。

H : 我之前都係學傳統製鞋,
      但後尾愈做愈唔對路發現好多膠水原料有毒而且浪費好多材料,
      所以我決定研發可以代替膠水既物料同用3D printing膠模造鞋避免浪費,
      但原料實在太貴,而人係會用幾百鎊買一對jimmy choo,
      唔會用幾百鎊買一對膠鞋。

S : 其實我會define你係artist,太好心係fashion industry生存唔到,
     我好明白你做緊既野係為未來發展,
     就好似你個新collection主打futuristic,
     當你啲coursemate鬥生鬥死做下一個LCF Jimmy Choo,
     你只係安靜地笑看風雲自得其樂,所以我好佩服你,
     因為無可避免地我都要鬥生鬥死。
     近排為internship寫埋一堆廢到我自己都唔想睇既廢話,
     做自己,真係要好大勇氣,right?

H : 我啲coursemate會覺得我好無鬥心,
      但你問我想唔想出名我又唔係好想,
      我近幾個月都turn down左好多interview,
      因為佢地唔似你咁invite我做interview時講明係想了解個production story,
      somehow佢地只係覺得對鞋quiet cool影張相就算,
      但我想既係話俾人聽,有一班人努力做緊啲野令個地球更美好,
      而唔係只係想造另一對得個樣既鞋。



其實世界上真係有一班人努力為世界製造美好,

我都好想成為其中一分子,

但係有製造能力之先,

都係要先接受現實學習基本功,

近排實在做到好灰心,

其實可能唔止我,

我諗好多讀緊U既人都覺得自己俾間U綁手綁腳,

but,

that's life。



完左interview後佢話:

you are a good journalist and you are different,

你擁有natural charm令我安心講好多內心說話,

而我感受到你真係listening and understanding。



thanks,

多謝你。







做完訪問去tube station途中見到有個小朋友喊到拆天,

望一望時唔小心同佢呀媽有eye contact,

佢呀媽即刻走過黎問我地拎錢話無錢食飯。



朋友話:they're gypsies, just leave them.



我唔知佢地係唔係gypsy,

而當初俾人係意大利偷銀包後,

深入研究過吉卜賽人,

你問我憎唔憎佢地,

我只可以話我係研究完後原諒左佢地。



當初返英國途中只覺得呢班人不務正業係社會敗類,

但其實世界邊有人一出世就知自己命運會係咁,

佢地要行乞、要偷野都係為勢所逼,

佢地生為遊牧民族唔係佢地既錯,

廿一世紀再容不下遊牧民族同樣係事實。



怪只怪世界轉變得太快,

要做自己實在太難,

怪只怪人太愛比較,

要認為一班人係敗類只需三秒,

怪只怪人太愛睇表面,

要歧視一班人都實在太易。



錢我唔會俾,

但袋入面有一個bagel同一包糖,

親手交俾小朋友時順手附送一個微笑,

何苦為難小朋友,

they deserve a better smile。











沒有留言:

發佈留言