2012年5月29日星期二

在動物園散步才是正經事





                


































OPPS........



大獲,

好眼訓,

第一次skype開會訓著覺。



大獲,

訓到撞親個頭。



大獲,

希望個cam無take到我。



大獲,

希望個mic無收到嘭一聲。



大獲,

實情小妹不嬲發開白日夢,

希望今次有發開口夢幫補下。



大獲,

別人說我太囂張,

但是我真的很善良,

唔好炒我,

plz







今日做左一個好慎重既決定,

無論幾痛苦都好,

今次真係要同bubbleology絕交。



 睇佢個死款全部都係chemical野,

即飲即胃痛,

今晚訓唔著我實做夜鬼都唔放過你。





燈神燈神,

我好想要Selfridges本限量版黃色Moleskine。



燈神燈神,

浪漫邂逅黃色摩連斯基三個鐘前,

我唔小心買左本紅色摩連斯基。



燈神燈神,

我開左。



燈神燈神,

我總結左三個願望:

1. 本紅色回復完狀可以拎去Refund

2. 我要一百九十五鎊買十本黃色

3. 買完十本黃色後,即時斷貨無人可以再買到







邊一個發明了返工,

返工係度玩接龍。



死火,

Macbook Pro無接龍。



好,

我決定開iPad養恐龍。



不如開返個動物園,

在動物園散步,

才是正經事。



喂,

同事,

一齊玩啊不如。



OPPS.....

無電。



:/



沒有留言:

發佈留言