2012年5月24日星期四

adieu




我又決定做啲會嚇死我老豆既野,

睇黎返香港前又要做定一個presentation plan同我老豆解釋,

本來真係唔想搞咁多野,

但睇黎今次無野可以阻我,

同時其實無野再可以阻我。



struggle到達臨界點又係時候要走,

個pattern好sherry即係簡稱夾硬黎,

明明唔應該係咁但我要咁所以即將會係咁,

唔知今次叫接受命運定違抗命運,

同樣唔知今次叫走得甩定走唔甩。



last chance,

既然決定要做,

打開itunes戴起headphone開楊千嬅隻勇and action,

唔好再諗咁多無謂野。







有人問我做咩成日自己delete Facebook d status,

上次係朋友屋企食飯,

我地結論係:

咁放上Facebook就係為左搏人like架啦,

無人like咪delete,

留黎做咩。



唔洗人like就唔會放上Facebook啦,

我唔會扮到自己好脫俗,

因為Facebook存在目的就係搏人注意,

清左concept又何必扮到好似好唔care,

I do care,

所以我就會盡情care,

你覺得我好悲哀要靠facebook黎證明自己存在?

I don't care。







搵野時發現櫃底有一袋即影即有,

原來上年朋友同女朋友分手時,

問一問朋友後拎走左佢地袋相,

當時係因為朋友好想忘記個女仔但唔捨得丟疊相,

由於我有鋪儲手機短訊、Facebook chat history、情信同msn history癮,

當時覺得疊相好有收藏價值,

諗都無諗就放落袋話過幾年俾返佢。



一年後到而家先夠膽打開黎睇,

四年感情總共留低十五張即影即有,

我再諗返起自己拍過幾次拖原則上咩都無留低,

只有一堆通話紀錄。



換電腦後,

通話紀錄陪舊電腦係櫃桶封塵,

回憶消耗得八八九九,

其實當決定分手一刻開始,

多數有朋友會問:你真係捨得咩?

我會好冷靜好硬頸調返轉頭問:有咩唔捨得?真係唔記得。



或者各人戀愛pattern唔同,

我每次到分手一刻會咩都唔記得哂,

應該係因為我已經逃避左若干時間,

又或者一覺訓醒之後,

係夢入面已經消費所有回憶,

選擇咩都唔再記得。












一旦進入sherry式人馬座暫時逃避問題人間蒸發著草mode,

好快就會選擇性失憶,

又由於我有一種硬頸,

選擇忘記唔係暫時性,

多數真係咩都唔記得。



人總怕被傷害,

防止被傷害,

只好逃避與忘記。



到達攤牌時刻,

忘記一切值得紀念的,

剩下的,

就只有發動攻擊的利刃,

為自己最後一點尊嚴最後一次輸嬴作戰,

有時殺紅眼之後,

會好奇自己當時點解咁冷血。







當時話過幾年後再俾返佢,

但上次去hatfield打邊爐,

發現佢地都各自有新戀情,

疊相都只不過係無價值既遺物,

只需半年,

已經變成孤兒。



人總需要向前走,

唔知幾時開始我成為好多人既失戀博物館,

但當我要搵返屬於自己既紀念品時,

竟然連一秒記憶都再記唔起,

可能曾經途中留低好多碎片,

有時朋友講起我曾經做過啲咩會覺得好陌生,

因為由告別一刻開始,

所有事,

都已經告一段落。




jamais je ne t'ai dit
que je t'aimerai toujours



adieu








1 則留言: