2012年5月17日星期四

狂隊方糖




話說今日係tube睇書期間,

對面一位金髮少男完全分散哂我注意力,

首先佢頭髮好明顯幾日無洗,

雙目流露出介乎於惶恐與迷惑之間既性感,

鬚都應該有一段時間無剃已經藝藝地術家浪浪地子王王地傑,

而佢對微震既雙手一直將一包tesco買既方糖直隊入口。



我得出三個可能性:


一)俾女朋友恐嚇虐待威逼色誘扭買Margiela個新袋,

(我有絕對既信心突然間又會撞到99鎊一個Margiela clutch!俾啲信心自己!)

睇個勢佢一定係每五分鐘一個message一日打一百個電話,

而因為佢係tube暫時無signal所以係走出仙境前隊定方糖定住驚先!



二)考試前,考試後,又或者佢係tube度考緊試!



三)佢都係做緊group project!



一定係。







由於我比較麻煩,

只係肯隊selfridges樓下間yellow cafe枱上面既啡色方糖,

我諗如果佢有得揀,

應該會揀盒好少少,

起碼都買waitrose啦,

慘絕人寰到要隊tesco,

一定有莫大苦衷難言之隱受驚過度。



見佢咁隊法,

突然有啲感懷身世,

如果佢都係唔洗考試既,

個look生意失敗得咁徹底就一定係做緊Group Project,

就咁望落去佢情況應該比我更差,

因為我都係之前抵死食芝士而家又爛臉都唔太關個project事,

佢咁既樣,

睇黎可能成組走剩佢一個,

又或者佢Groupmates想佢拍裸照卦。



到底世界上有幾多同我一樣suffer緊日日要隊糖先夠膽返學呢?

實情係今朝行去tube station途中收到兩個txt msg,

第一個: hey babe if u get the attendance b4 nathan could u check me off?

第二個: sherry can u check off my attendance?

哦好啦。



咦咪住先,

數數手指,

計計條數,

我組得三個人,

bacall叫nathan check off,

nathan叫我check off,

咪即係得我一個返,

仆街,

中伏啦今次。



咪住先咪住先掟個彎買定啲零食定下驚先,

[信不信由你]其實我最近真係好似減緊肥,

威到盡都只係夠膽隊檸檬薄荷糖,

能量值減半但霸氣勉強夠用,

我諗起碼夠頂15分鐘solo group tutorial卦。







近排得到Tom Ford Neroli Portofino body lotion,

無錢買(頂你個肺)百幾鎊一支Private Blend香水,

只好用Lotion慰藉一下寂寞心靈抒發一下男人的浪漫,

而家日擦夜擦索一索真係舒筋活骼非常快樂,

唔同架Tom Ford黎架真係唔同架你信我啦,

雖然一如之前所講佢啲Private Blend真係好Private內心世界好複雜好頭痛,

不厭其煩放多次即係咁:























咁唔係既,

其實本書好睇既,

套戲係好睇既,

Tom Ford都係靚仔既就即係咁:















hmmm...

咁甘國亮真係over左啊嘛,

我唔會放過佢loop到我滿意為止。





又由於Tom Ford支男人的浪漫抑鬱的優雅實在太感性太頭痛,

近期日頭用另一支Penhaligon's lily of the valley,

夜晚感懷身世用Tom Ford黎孤芳自賞,

想當年,

凌皓嫦竟然信食完oreo兩塊朱古力餅後,

中間白色cream係用黎刷牙,

而啲cream有黏力可以痴走牙上面啲餅乾碎。



人生真係精彩,

生命確實奧妙,

一百歲唔死,

都有新聞聽。












其實Twins隻碟幾好聽啊。




















哈哈哈。




沒有留言:

發佈留言