2012年5月19日星期六

500 days of ..




明明兩個鐘前講明話去影test shoot,

出到去之後,

收到個txt:不如聽日先去。



出得黎行預左要還,

放飛機都係其次,

真係有一秒想講仆你個街聽晚車仔對拜仁倫敦大地震都阻唔到我睇波,

但由於當初我讓左第一步蝕左道氣,

預左收足兩個月皮,

唔收佢地皮咪收自己皮,

世界不嬲都係咁運作架啦,

自己揀得無得怨。

































然後去朋友屋企claim我啲食一世都食唔哂既Mrs Kibble's,

搵到一包茉莉花味floral gum,

其實幾好食,

但由於先入為主關係有啲似食L'occitane支Jasmine洗手液。



連續出左幾日街無執袋,

袋裡面有隻早幾日係HMV買既減價(500)days of summer,

見無咩做係朋友屋企開黎睇。



咁唔好彩一開DVD收到個麻煩電話,

我最叻係咩?

唔聽電話。



但我最驚係咩?

唔聽一次兩次你打第三次夠膽打第四次,

我會投降,

你嬴。



一聽:喂你知唔知Hermes出左部Leica?

心諗一句:關我鬼事。

但由於我好有禮貌關係足足聽左十分鐘bullshit,

最後我忍唔住講左句:

“我電話收唔到,bye。”



第一:你同個鍾意Vivienne Westwood既人講Hermes係咪特別有優越感啲?

第二:我好cheap,只係用Fuji x10傻瓜機、Diana Mini玩具機同iPhone 3GS三百萬像素影相,你覺得我會有Leica或者企圖用十萬買部Leica?

第三:你講到咁好,不如你買左先,有實物係手我應該可以好真實地扮到好有興趣。

第四:我連車仔都無得睇你覺得我對世界上其他野仲有感覺仲有興趣?

第五(重點):你好,我心情唔好。



其實平時係無問題,

總之我而家心情唔好,

公主病發作就咩都好有問題。

































近排覺得自己好似扯線公仔,

就算要做扯線公仔,

我都要做隻vivienne westwood玫瑰金色既扯線公仔。









































































































五百天的修煉,

只為告訴你,

一開始你所相信的命運,

其實到結尾,

世界沒有奇蹟,

世界沒有命運,

世界沒有唯一。



夏天過去了,

還未到世界末日,

而你同樣還未死得,

夏去秋來,

五百天過去了,

還有接下來的五百天正在等著你。



一不小心秋天又捨你而去,

別怕,

還有冬天與春天。



人來人往,

你可以做的,

只有一次再一次的相信,

相信那是奇蹟,

那是唯一,

那是命運。



而且就算你知世上或許沒有命運這回事,

當你遇到時,

總有一百萬種藉口告訴你:

這是命運。









沒有留言:

發佈留言