2012年4月30日星期一

知我連眼淚也絕不感人




























正所謂屋漏偏逢連夜雨,

沒有你的日子,

悲傷得連MUJI遮都爛左兩把,

失去MUJI遮的保護只好赤裸地遊走在倫敦街頭,

任由風吹雨打頭髮亂灑。



噢,

突然覺得自己都只係宇宙中一粒被遺棄既微塵,

聽,

天哭的聲音,

這片天未免也太多情,

悲泣到二零二零。



穿著Valentino的Rainboots走在比Van Gogh筆下更迷失的街道,

用他割下的左耳聽著容祖兒的習慣失戀沿路回想從前,

聽著聽著聽到小妹悲從中來,

無奈地小妹靠支筆搵食,

天生感情豐富多愁善感,

忽爾百感交集流下一滴男.兒.淚。



又正所謂冷冷雨woowo,

沒焦點因找不到你,

你是風兒我是沙,

街上行人像霧又像花,

到底臉上的是淚還是雨,

我真係已經再無辦法分清楚啦。



古語有云:為何不浪漫亦是罪名,

王傑出世係件壞事情,

係呢一刻,

我覺得世界無人明白我,

我係一個浪子。



世界上,

彷彿就只有王傑仲係我既朋友陪係我身邊,

雖然我知道你已經是一個過了氣的歌手,

但世事一場遊戲一埸夢,

幾分傷心幾分痴,

啊傑,

我明你,

我真係明。



其實你知唔知,

我真係唔介意你個造型架,

無論你變成點,

無論你長頭髮好短頭髮好,

有暗瘡好無暗瘡都好,

你係我心目中都係最完美最完美最完美既伊健,

也許生於世上,

無重要作為,

仍有這種真愛會留低!



頭搖又尾擺,

飄移境界,

不想醒覺只想感覺被放大,

唔洗驚,

志明唔會挾左你條菜架,

即使你唔食,

條菜都會係度等你架,

條菜係有權選擇俾邊個挾架。



我知!

我知我連眼淚也絕不感人,

我whatsapp永遠都會等你架,

你要俾心機啊,

你得架!







一早起身打篇咁既野真係仲辛苦過叫我食薑汁撞奶洗埋碗,

而家先十二點半就消耗左二又四分之一腦細胞,

媾仔真係辛苦,

做野先,

係咁。









沒有留言:

發佈留言