2012年4月10日星期二

ALL YOU NEED IS ME




晚上突然想靜下來看一下真正的中文字,

苦惱該看些什麼時想起了快有一年沒看的王迪詩,

她還是那麼誇張,

老實說誇張得有點過火有點假。



算了吧,

自己還不是與她的人生觀不謀而合,

世界太死寂,

加點浮誇確能令世界不至於太絕望,

世事本質皆無聊,

細心留意下微小事物再加啲drama咪唔悶囉,

唔洗下下真係要落club飲到嘔十次先返屋企既。







一直戴慣Marshall Major黑色大耳機,

今天終於忍唔住白色的誘惑買了一個Minor小耳機,

雖然還是認為Marshall的耳機總是差一點點差一點,

但我這種講求外表70%的小女子還是敗給那英俊的外表,

況且它總是剛剛好符合我對聽歌的要求,

岩架啦,

係你啦。



老老實實,

重bass超高清有何用,

一直覺得網上review係廢,

我真係唔會上open rice因為你覺得碟野好食我就覺得佢特別好食,

正如我覺得義順牛奶公司絕對係大比數拋離澳洲牛奶公司,

同樣我唔會因為she.com某位絲打話某支cream好用而放上自己塊面,

塊面係我既,

關你咩事姐。



要求要有,

但最緊要都係適合自己,

小妹又唔係咩超級耳機發燒友,

只要佢俾唔到我要既野,

幾萬蚊但我唔鍾意同樣唔會識得欣賞,

我都係聽愛上殺手姐,

平平地ok架啦。



朋友話唉佢真係好黑我憎但我又真係好鍾意,

當世上十個有九個都是仆街時,

而又當世上十個有九個女仔都鍾意仆街時,

何不揀個自己鍾意又靚仔既仆街。







睇到王迪詩quote Yves Saint Laurent名句:

“The most beautiful make-up of a woman is passion.

  But cosmetics are easier to buy.”



多謝YSL識得欣賞女人既passion,

世上唔係好多人欣賞女人有PASSION呢件事,

有啲男人覺得係壓力,

有啲男人覺得你好煩,

有啲男人覺得你太好勝,

有啲男人覺得你太主動,

反正呢我就唔明點解男人有passion叫有熱誠有目標有方向,

女人有passion就叫八婆同嫁唔出。



其實我又唔係話好有passion,

但對所有野都唔知點解地好有興趣,

你同我講星座又得AV又得反正咩都可以吹返兩咀,

近排聽到另一個講法係覺得我既passion已經唔止熱情咁簡單,

係直頭好aggressive所以令某些男人好大壓力,

oh well,

咁講真閣下要沉淪要廢無理由賴我上進有野心下嘛,

話我癲之前不如檢討下閣下做人態度先,

點解我唔可以係inspiring而必定要係俾壓力你,

真係麻鬼煩,

世界真係唔係圍住你地轉。



sorry,

近期真係有感而發,

真係唔該你地唔好自己廢就賴地硬,

咁女人有passion時你地都可以有姐,

我又唔見女人會鬧你地太有passion,

男人真係俾父權社會寵壞哂,

凡事唔係檢討先第一件事賴女人,

算吧啦。












:)




沒有留言:

發佈留言