2012年4月26日星期四

都話我係好女仔


























話說將一隻鑊完完全全地交托哂俾一堆黑仔朋友置身事外後,

開始plan下今個term要做咩,

朋友見到我個schedule後感嘆一句:

如果你現實生活都咁organize就無敵啦。



哈哈,

如果我現實生活都咁無敵的話,

點媾仔。



唔Plan都唔知自己咁多野做,

朋友話咁多野做都無時間媾仔架啦不如organize埋現實生活啦,

飯又唔記得食碗又唔洗酒又亂飲真係好快會死,

唔關事囉其實,

媾仔le樣野係存活於空氣中架喎洗咩plan架,

唔記得食飯都唔會唔記得媾仔架其實,

無論幾多野做都好仔就一定要媾架啦,

戀愛不嬲大過天。



望望朋友個blog,

係啊諗落其實真係無咩問題,

早就應該plan啦得閒得制諗咁多問題出黎多愁善感又發下姣孤芳自賞下咁,

哎呀算啦咁女仔有時係hysteric d架啦,

死啦我真係覺得女人好煩,

點解我會咁煩架死啦我知錯啦:


女仔成日都係咁,有問題又唔講,收收埋埋想自己解決,解決唔到最後又搞到人。唔識整電腦就搵人整啦,又要搞搞搞,衰左又要人執手尾。

呢個係愛一個人,真心想經營一段關係既正確態度咩?

男仔係永遠唔會知道問題係邊,因為男仔由頭到尾都唔覺得有問題。所以先會有咁多男仔撲出黎講話「女人變心真係快」、「無啦啦突然死亡都有」,女仔就會反駁「其實問題一直都存在,只係我地都無正視過,我有努力過,但最後都係唔work」。

男仔永遠就係覺得「你唔出聲話唔得,咁啫係得啦」,係學校都係咁嫁,永遠都做到一個地步老師出聲stop 我地,先收手。

我想講,有啲野,你一係就出聲,你唔出聲就要受左佢,無得怨。就好似巴士地鐵戲院有人大聲講電話,你寧願拍佢片錄佢音放上youtube facebook寫status 微博上討論區鬧佢,都唔敢當面禮禮貌貌講一聲:「先生,唔好意思,可唔可以細聲啲講電話?」

唔講出黎就要受嫁啦。人地可能唔知佢講電話大聲嘈親你呢。

問題係,問題呢家野,覺得有問題既,個問題先係問題,若果唔覺得係問題,其實係無問題。

女仔話:「其實有時真係好小事,但好多小事積埋積埋,其實解決唔到。」

男仔話:「小事個陣你又唔講。覺得有問題又唔出聲,唔出聲我咪覺得無問題咯。依家你又將啲根本唔係問題既問題用黎當係分手原因,想點先?」

而「有問題但唔講」,係「知情不報」,係「隱瞞事件」,解決得到都算,解決唔到就分手。仲講埋晒啲「我真係努力過去想補救,但最後都係唔得」類如此類既說話,好似自己已經盡左力咁。

真係想解決問題既就應該一早拎出黎三口六面講清楚。

當然,其實講出黎,男仔就會張志明上身:「其實根本就無問題,係你個心成日擬著,你可唔可以信我一次啊?」



anywayz,

咩都係假媾仔最緊要,

唔知點解女仔無論幾多野做都好都有時間空出黎死纏爛打,

何況一睇就知我係好女仔啦,

hi!












[現實生活]


tube delay
剪頭髮
配con
睇屋
租屋
搬屋
煮飯
洗碗
洗衫
執房
(我真係好想) 減肥
(我都真係好想記得) 星期日打返屋企


喂我咁叫plan左架啦,

你幾時見生活白痴會plan自己日常生活架,

我盡哂力你仲想點。






[Term後活動]



9/6 - 12/6 Paris

12/6 - 20/6 Milan - Rome (road trip)

20/6 - 24/6 Munich

25/6 - 5/7 London (with Kelly)

6/7 又搬屋

7/7 HK

24/9 London

1x/10 Radiohead concert



開心左先。








lectures and workshops:

Mon - 11:30-1:30 film studies / 2:30-4:30 group tutorial (LG B206)
Tues - 1:00-3:15 technical workshops (LG A102)
Wed - 1:00-4:00 Guest lectures (LG B007)



[Group Project]



22 - 28 April
Email for Music
Put Story board together
Start Mood Board
Start Looking for Photographers, Hair, Make-Up

29 April - 5 May
Finalize Planning
Make list of people to contact (Filmmaker, Hair, Make Up)
Bacall will email all people / PR (unless it is a personal relation, Bacall will give you the Press info upon request)

6 - 12
Book pieces to pull as well as figure out which PRs to go to, to pull for extras
Email final Storyboard and Moodboard to Photographer & Hair / Make Up

13 - 19
Contact Model Agency
Pull clothing
Have all contracts signed

20 - 26
Finalizing Bookings
Pull Clothing
Shooting
Return all clothing next day (we are liable for pieces and cannot risk them getting ruined)

27 May - 2 June
Post Production / Layout
Bacall's thinking (unless the filmmaker says he/she can edit it in time) we can just simply chop it up and order it in final cut pro. Well Bacall will lol.

3 - 6 (Turn in Date)
Turn in Date is the 6th of June
Publishing Date will be later that month or early July



[My Fashion Editorial]


6/5 - 12/5
Mood Board (Hair&Make Up,Concept,Photography,Gesture,Colour Tone)
Contact Photography, MUA, Model
Start looking for outfits

13/5 - 19/5
Shooting Schedule
Confirm the studio booking
Outfits confirmed and order

20/5 - 26/5
Shooting
Contact sheet
Selection
Photos retouch

27/5- 2/6
Editing
Graphics

3/6 - 6/6
Publish
Send the portfolio copy to all the collaborators
6/6 turn in date

8/6
Screening and Presentation

18/6
feedback session



[Group Portfolio]

treatment x1
storyboard x2
shot list x1
schedule x1
call sheet x1
stills
synopsis
1min short film


[Individual Portfolio]

research sketchbook x1
reflective statement (500words)
personal editorial piece
personal log x1




bye





1 則留言:

  1. 其實問題一直都存在,只係我地都無正視過,我有努力過,但最後都係唔work....exactly就係我前度同我講既野

    回覆刪除