2012年4月17日星期二

永遠永遠有幾遠




昨晚與朋友在MSN談論昨天的一連串鬧劇,

打算早點上床睡覺時另一位朋友突然到訪,

隨便換了件衣服踢對人字拖帶部IPod走下樓,

穿著人字拖走上跑車那刻覺得自己有點英倫反叛不可一世的有型,

反正外頭的人都只會看到跑車,

誰會看我腳上穿的是Jimmy Choo還是人字拖,

誰有閒情理我穿的是Marc Jacobs還是Primark,

難怪朋友說,

飯可以唔食,

衫可以唔著,

車唔可以唔買。







將朋友的USB換上自己的Ipod,

劈頭第一首就是何韻詩的癡情司,

然後開始細說自己今天遭遇的鬧劇,

這個早上我感受到六月飛霜式淒美,

Course Director突然離職,

揮一揮衣袖不帶走一片雲彩,

原來Director是可以在第三個Term忽然鬆人,

同時可以找School Director來通知學生,

而他,

從頭到尾沒出現過就像前兩個Term的那位Tony不是他本人,

真的夠哂有型有格,

你只能想像他的內心戲如下:

小朋友,

I don't give a fuck。







又話說唔分組唔知自己人緣好,

小妹都係第一次要struggle去邊個group好,

同時又係唔分組唔知我係寶,

有睇我blog既都知我第一個project竟然被泰國人歧視,

啊某泰國人朝早門口見到我即刻拎部Blackberry出黎扮見我唔到,

一聽到group project呢,

lunch係canteen烚熟狗頭咁企圖坐我隔離,

oh well,

小妹當然手腳快過和記100M光纖放個袋係隔離個空位,

以為make myself very clear啦,

返去上堂時夠膽死用指令既語氣睇死我無人同組“建議”我同佢一組,

aiya sorry ar,

i hv too many friends,

next time la good luck.



佢用招牌降頭眼神望住我,

小妹內心暗笑然後覺得自己好幼稚,

何苦同又懶又自我態度又差仲覺得自己好有才華實情係無既人一組,

真係嫌自己人生太少波折咩,

經歷上兩次presentation後無人敢同佢一組,

更莫問小妹曾經suffer過一個人做哂成組五個人group work,

真係連眼尾都唔會望去佢隻腳趾尾,

分好組坐低同朋友閒話家常時見到佢個留守到最後唔知點算既樣,

我真係諗起側田隻我有今日。







其實仲有好多事發生,

加上明知自己m come又去食SNOG,

食完後即時發作肚痛快過打針痛到驚天動地,

朋友話人生咁豐富應該好早死,

但我而家又真係未死。



朋友問我下一個Project要做咩,

我話我想研究Infinity and Eternity.Limit and Limitation,

“無答案架喎。”,

“咁咪大獲囉。”,

“嘩你真係搞藝術喎”,

“係啊我只係睇左半本草間彌生同黎左Arts London半年就搞成咁啦。”,

“你諗野係唔同左,但其實我好鍾意你成日用自己生活做project題材。”,

“哈哈,我成年都係度analysis緊自己個mind set、challenge緊自己limit同研究緊自己行為模式。”。



我開頭都真係想努力讀書返黎搵錢,

雖則我讀Arts London但又真係無諗過搞藝術,

而家先year1第三個Term我竟然真係日思夜想要整Art Book Art installation,

真係出事啦。







朋友沿著泰晤士河無目的地前進,

有時懶巴閉地踏一踏油個心離一離係有Roman Holiday著草feel,

人字拖版Audrey Hepburn真係無得輸。



倫敦最清晰的時刻在凌晨,

把迷霧撥開,

其實倫敦真的很迷人,

可惜迷人永遠短暫,

天一亮,

又復上一層無限延伸的迷霧。



突然想起了王菀之的永遠幾遠,

看著那清晰得讓人害怕的倫敦,

永遠,

其實就只有半寸那麼遠,

跨不過,

其實半寸就真的那麼遠。



翌日醒來時,

已是早上六時多,

車窗滿佈雨點,

倫敦又復灰雲霧雨,

其實我都只是平凡人,

都會想逃避,

都會累得不想看日出。



還是多睡一會吧。











沒有留言:

發佈留言