2012年4月25日星期三

life is so good when ..




車仔踢巴塞出局。



係啊,

車仔一勝一和,

巴塞歐聯出局。



啊!!!!!!!!!!!!



今場真係繼上次利物浦排除萬難嬴Cardiff City捧盃後又一史詩式巨獻,

一晚裡面發生太多事,

痴線真係驚喜一浪接一浪刺激過食熱浪。



首先,

我專登做好哂啲野買定花生等睇波。



巴塞入第一球我就知中伏啦死啦施捷今日無上身啊,

紅牌都未出十二碼又未判就已經輸左啦等死啦今次。



跟住Terry唔知發咩癲小學雞式係禁區kick一kick山齊士,

嘩球證你又係巴塞演藝學院俱樂部榮譽會員黎架喎,

咁樣kick一kick直接紅牌真係盲既都睇到係你主場,

一走整多球2-0,

得啦知係你地頭真係打搞哂。



上半場補時,

嘩作客入球,

你今次仲唔死,

其實人在做天真係在看囉,

作孽太多真係因果循環係有報應架,

笠死龍門你真係唔好俾我見到你嬴波出局,

今晚真係深層睡眠訓得好身體好發夢都識恥笑。



下半場巴巴唔小心剷一剷法比,

其實係真係應該判十二碼,

再加上巴塞法則:紅牌+十二碼=嬴波,

應該都係跟劇情發展架啦。



原本諗住Messi入波就熄機睇書,

就係mouse移到去X準備禁落去果一千零一秒,

嘩撞柱,

嘩主場十二碼撞柱?

咁熟既哦之前謝拉特球十二碼都係類似咁既意識形態啦,

嘩,

本身好眼訓一見到即時醒神立即見效仲醒神過見到余文樂,

你都有今日啦,

時辰到啦你。



跟住?

山齊士off side囉,

跟住?

Messi又撞柱囉。



跟住?

九十分鐘加時囉。



跟住?

A.Cole突然放長炮,

Camera Man都loop唔切費托已經跑左幾條街,

見到龍門跳一跳,

九十分鐘單刀絕殺完場。





www.dailygoalz.com - ENG-Fcb 2-2 Chel by DailyGoalz



救命啊,

費托作客單刀絕殺踢巴塞出局啊,

有一秒我真係唔知點算,

好夢幻離哂譜救命啊殺了我吧來不必說不必答想殺就殺吧。



費托你記住FA cup要嬴利物浦隊廢物,

我真係會死心unlike利物浦轉車仔,

誰比你重要,

唯獨你是不可失去,

我愛你 <3




沒有留言:

發佈留言