2012年4月15日星期日

Another Sherry?



其實由細到大,

老豆呀媽都好似無俾過任何有建設性既意見我,

小學自己揀,

中學自己揀,

大學自己揀,

去邊自己揀,

聽聞佢地連我而家讀緊邊間U都唔知,

會考幾多分又唔知,

升到中六後講聲哦跟住去太平館食瑞士汁牛河。



老豆對我既認識就只有利物浦同何韻詩,

我好串,

我中文好好,

呀媽對我既認識係我係一個靚女,

我好好笑,

我中文好好,

我應該好多人追,

而多數佢地最後都會補一句,

我同佢地後生陣一模一樣,

真係成家都係自大狂。



有時佢地會用好驕傲既語氣話俾我知我同佢地後生時一模一樣,

呀媽話:呀媽無咩叻,最叻就係生到你同細佬。

我答:點同呢!你靚呀嘛。

佢就會話:係囉,你呀媽後生時好多人追,好彩你似我唔似老豆。
                    咁我無腦都有咁多人追,你有腦又靚女,實唔洗做剩女。



其實我一直覺得我的確係老豆呀媽人生中最大既achievement,

看盡一堆港爸港媽逼到個仔不似人型,

老豆呀媽送俾我既唔係知識與金錢,

而係一堆難能可貴既性格、人生觀、態度同自由。



叻唔叻係靠自己努力呀媽點逼都無用,

如果呀媽除左送個仔去學一堆野之外,

無留低任何自己特質俾自己仔女,

咁當然香港人又真係好唔了解自己,

只係會為社會製造多一個唔知點供樓既打工仔。



我成日見到啲小朋友識八國語言又點,

同機械人完全無分別,

有時呀媽會怨自己唔夠叻教唔到我啲咩,

但其實每次有人話我好似佢地,

我都好慶幸佢地已經將自己最好既野俾哂我。



好多朋友好羨慕我同屋企人咁friend,

同老豆傾計好似同男朋友傾計無黎正經,

一切都係因為珍惜,

講真屋企人真係唔會陪你過世,

凡事唔好到失去先黎珍惜,

愛係無限,

但時間空間有限,

所以唔好浪費一分一秒,

更加唔好浪費自己愛既能力,

有能力就要去表達,

有時哄下屋企人都係大家開心,

嘈少句啦。







之前睇過卓韻芝本書話佢生仔只有兩個結果:

一係個仔鬧返佢轉頭,

一係就另一個卓韻芝。



上年暑假同朋友係大澳飲啤酒傾計,

佢地話好期待我第時仔女會點,

同時討論到我第時個老公應該好正經,

通常好似我呢啲麻煩人馬座最後都多數俾天收有個好正經既人blend返勻,

實情又係好多人都買定哂花生等睇作惡多端既我比天收,

而同時多數好正經既人係需要我呢類chaos搞亂佢地無聊既人生,

哈哈又真係之前幾個男朋友都話我既出現簡直係一個颱風,

哎呀! 

仲諗住我有條件搵個山本耀司型有無敵抑鬱側面既設計師添。



世界上多一個強化版楊麗珊應該好正,

另一位朋友勸我唔好再為世界增添麻煩,

但我好期待第時教出另一個sherry yeung,

同時佢可以係我走左之後將我既精神一直延續,

世界真係需要一個sherry yeung囉。



哈哈咪只希望第時個老公識教佢點綁鞋帶囉,

我係唔識架啦,

頂多教你點分東德同西德,

又頂多教你點樣增強自信,

又可以帶你去睇利物浦點離哂譜咁又碌到入FA cup Final,

人生教練教整容呢呀媽我就無咩研究啦,

教你做性格巨星都仲有資格既呀女。



聽日開學,

死火我真係好期待好多野想做,

希望唔好悲劇收場,

同時希望自己仲有時間得閒一路飲afternoon blend一路聽傅佩嘉一路打文,

Ciao!









2 則留言: