2012年4月26日星期四

不務正業


























oh the time right now is 11:48,
























眼前雪櫃發光令我見到你,
























幾時有tuna吃好鬼肚餓 :(




點樣先可以將肚餓忘記得一乾二淨?

我可以好肯定咁講:無方法。

你話感覺會隨時間丟淡,

我明呀,

問題係我而家真係好肚餓啊。



其實夠膽唔食係好犀利架,

你知唔知點解世界咁多人減肥?

因為佢地十居其九都係朝早起身唔想落Tesco既人,

放膽唔食唔同,

放膽唔肯落Tesco係逼唔黎架,

唔係每個人都識,

而你竟然識啦,

RIP。



餓都識囉,

學埋唔好胃痛啦。



噢,

唔記得講,

你原本想在搜尋引擎中輸入”how to order online” ,

但當你輸入至”how to o.r....” 既時候,

搜尋器會自動彈出一句”how to organise your life”。




R.I.P.






近期學會了如何在不務正業的基礎下把該做的事情辦妥,

掌握不務正業的精粹,

又同時把事情辦得妥妥當當,

這是一門很高深的技藝,

生活態度第三又四分之一式寓娛樂於工作,

小妹不費吹灰之力又修煉至最高境界夠Level打大佬。



趕時間有三個LEVEL:

趕時間,

好趕時間,

非常趕時間。



遲出門口都有三個LEVEL:

畫花左條眼線,

唔見左張oyster card,

唔見左條鎖匙。



而當你每朝都問同樣幾條問題:

頂又畫花左條眼線,

妖張oyster card呢?

仆街我條鎖匙呢?

加起上黎就係趕好趕非常趕時間。



而當你趕時間時,

係倫敦可以救你既原因都有三個level:

Flatmate霸左個bathroom,

落雨,

tube delay。



而又因為咁遲到都有三個level:

哎呀sorry啊遲左少少添。

咦你地做到去邊?

算啦不如去食埋個早餐先。



哎呀,

又兩點啦,

真係Rest in Peace。




沒有留言:

發佈留言