2012年4月12日星期四

剩女愛作戰



話說近日又黑雨女神上身,

每次打算出去時個天即黑,

一出門口即時行雷閃電狂風暴雨,

一返轉頭十秒內陽光普照,

再出再落再返再停萬試萬靈,

琴晚心諗想出去姐就聽到外面有掟石仔聲,

望一望落冰雹,

得架啦明哂啦。



我諗一如往年啦,

各位係我返黎前一日可以慶祝定第二日唔洗返工,

小妹威力比李氏力場有過之而無不及,

上年一上機打三號返到就八號仲黑色暴雨,

返黎十日黑雨我十日都係街,

基本上小妹只需要企係條街呼吸都足以停課架啦,

真係唔認係女神都唔得。






琴日得閒無聊係Facebook見到親愛的TVB出左個高質素節目名為“盛女愛作戰”,

一望個名二話不說花生已備,

成個節目根本就係廣告黎,

背後理念就係不停說服你唔去DR整容就成世都唔洗旨意媾到仔架啦,

老老實實如果整容為搵個男人養既我又覺得實際慳返啲錢供樓仲好,

始終有層樓你都叫可以攬住層樓過世,

男人你真係唔到拎死亡證果日都唔知幾時先過到世。



再者扮可愛扮有深度扮高貴呢都至少有個底先扮到好難速成既,

你係男仔頭就點扮都係男人黎架啦,

頂多都係叫王傑扮可愛即係夾硬黎,

實情又係你搵個40歲既男人食女無數一眼睇得出你咩料啦,

其實不如真係了解下自己再發展自己personalities去impress someone實際好多。



其實男仔頭有男仔頭既可愛既,

但當娶到返屋企先貨不對辦兩種結果如下,

一係佢出去偷食,

一係你扮足一世,

但扮足一世又唔代表佢唔會出去偷食,

而佢出去偷食又唔代表你可以唔繼續扮,

你二十五歲扮可愛叫天真,

個效果又唔同三十五歲扮天真叫on9,

即係結果係你整唔整容ka唔kawaii如果佢唔鍾意你都係會出去偷食,

與其辛辛苦苦kawaii sugoi真係慳返啖氣留係屋企睇電視。



另一個實情係個節目絕對係刑事恐嚇黎,

嘩見到大學生去speed dating真係覺得自己買定屋養老都得啦,

即係25歲無男朋友呢你一世都注定收皮架啦,

算吧啦你話真係搵到個自己鍾意既就話姐,

你望著位個樣疑似奶都未戒既三十幾歲毒男,

而就係因為你地25歲就覺得自己入左恐懼鬥室要同千千萬萬條港女搶一條毒男,

搞到呀毒男先生以為自己係鑽石王老五有一萬條女等緊受佢恩寵串串貢咁有咩為。



Honestly,

如果我要化行哂妝痴哂假眼睫毛去single party,

電一條一開波就話自己好多女媾但又唔知點解要去single party,

擺到明就係成世人都媾唔到女簡直係侮辱我智商既仔,

我寧願留係屋企著人字拖做個孝順女陪老豆睇TVB預定一世嫁唔出算鬼數爽快俐落,

sorry你要我成世對住條柒頭唯一一個好處都只係食唔落飯當減肥,

我廿歲都明啦,

無理由你地生存左平均三十年都唔明咁既道理下嘛,

生存左三十年就只求有個毒男係屋企點你做野鬧你死蠢,

而你仲要侮辱自己良心話BB你好撚勁啊,

何必呢。



咁當然我唔否認世上係有白馬王子,

都係啦,

白馬王子係靠人自己去想像,

即係你如何對住個你鍾意既人想像佢騎住隻白馬帶你去旺角食魚旦粉,

而唔係攞住一堆擇偶條件又唔望望自己咩料去夾硬屈個虛構人物出黎,

記住,

吳彥祖,

係配Lisa S架,

而Lisa S呢,

就真係唔洗做任何野只需要呼吸都屬於吳彥祖既,

而你呢,

就真係唔係Lisa S囉。

































岩岩同朋友玩個test,

發現原來女仔真係會因為男朋友幫佢地綁鞋帶而好感動,

我份人比較practical,

所以前男友幫我綁鞋帶大多係基於功能性而唔係白馬王子性質,

九成都真係睇唔過眼我亂咁綁又或者眼見我真係會跌死先幫我綁,

但無可否認,

其實幾man。
















P.S.




係果D70後80後既女仔唔成熟定係E+D90後既女仔太成熟呢?呢套戲既topic幾乎洗晒我facebook板。不過做任何事都有風險, speed dating可唔可以搵到真愛?I really really doubt that lor!!!話港女搵唔到好老公, 咁入面班speed date男又咪一樣搵唔到好老婆。講真, 當一場show咁睇好D, 妳認真妳就輸
ReplyDelete
Replies
  1. 其實佢地都無誠實面對自己 要搵真愛但又要去speed dating 不停地emphasis自己要搵真愛但又甘心受人擺佈 人地叫佢剪頭髮就剪頭髮叫佢落club就落club 佢地目標根本就係搵個男人過下半世去同學會都有個男人放係隔離show下off 目標明確就go for it啦又要發下姣話自己要白馬王子 真係認真就輸了
    Delete

2 則留言:

  1. 係果D70後80後既女仔唔成熟定係E+D90後既女仔太成熟呢?呢套戲既topic幾乎洗晒我facebook板。不過做任何事都有風險, speed dating可唔可以搵到真愛?I really really doubt that lor!!!話港女搵唔到好老公, 咁入面班speed date男又咪一樣搵唔到好老婆。講真, 當一場show咁睇好D, 妳認真妳就輸

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實佢地都無誠實面對自己 要搵真愛但又要去speed dating 不停地emphasis自己要搵真愛但又甘心受人擺佈 人地叫佢剪頭髮就剪頭髮叫佢落club就落club 佢地目標根本就係搵個男人過下半世去同學會都有個男人放係隔離show下off 目標明確就go for it啦又要發下姣話自己要白馬王子 真係認真就輸了

      刪除