2012年4月10日星期二

世事皆是局與伏




今朝突然陽光普照,

倫敦生活咪就係你連續出左成個禮拜街都大風大雨,

唯一一日唔想出就即時風光明媚囉,

認命啦,

咁大太陽你唔係留係房食急凍魚腐撈粗加菜下嘛,

但seriously唔知點解我永遠出親old street個tube station都會落雨,

經驗所及真係粗口都費事講,

咁我咁偉大為著普羅大眾遊客著想都係出去睇個exhibition啦,

倫敦唔落雨邊係倫敦黎架,

等我協助你地真正體驗倫敦生活啦。



啊,

咁話明係突然,

當然唔會帶遮,

但實情又係就算唔係突然,

我都唔會帶遮。







又話說琴日陪朋友去買手提電腦,

嘩真係唔走出蘋果魔咒都唔知世界仲有其他手提電腦而且仲係用緊window7,

well,

咁同樣都係唔望唔知原來而家啲電腦除左抄Macbook Pro果堆醒目仔之外樣衰依舊。



朋友睇中部Monster beats x HP既evny7,

一千二百九十九鎊,

嘩呀朋友仲唔係全場最貴係你買左仲唔威盡John Lewis張卡仲唔爆,

但當你見到sony講句fuck,samsung講句shit,toshiba講句柒既時候,

向來善解人意既我都完全收到哂佢既難處,

我明架我真係明佢係被逼架,

另一個無得輸既重點係"連.香.港.都.無.得.賣",

喂講完啦。



我從來唔會阻止人買野,

頂多循例陪當事人懶係struggle下浪漫下發下姣又欲拒還迎下,

我既effort都只係幫佢搵部平d既等佢玩返三五七個鐘姐,

有時既野主意已決真係講多都㗰氣,

所以我一直奉行:高手不做多餘事,乖乖地坐低飲啖tea,

又正如我啲朋友永遠只會全力支持我去死,

得閒打個電話返去講句死唔去就得啦。







其實世事都係方程式黎姐,

本身你揀中條數已經有答案,

揀左條題目之後,

都只係要根據個答案去解條數,

咁又唔係100%一定要跟死一個方法去解既,

但你知個答案都係跟住同一個方向,

大同小異。



計計下發現用錯方法咪重新再計過,

重點係一開始就已經揀定左計邊條,

無得改變,

可以中途離場,

可以死守到尾,

但結局係唔會改變,

無得轉個頭改左條方程式去就返自己個approach,

你可以選擇既只有計同唔計,

所以我一向都意見接受態度照舊。







戀愛最開心曖昧,

買野最緊要struggle,

ok無問題小妹食得你碟燒汁炸豬排飯就預左俾你struggle,

咁你都好醒目地帶定個iphone charger俾我,

ok慢慢struggle啦而家easter你頂多咪tea到六點,

又有carrot cake又有lemonade無得輸啦。



世事皆是局與伏,

共通點都係個局&伏係被動要你自己心甘命抵地中,

算啦,

無得輸架啦,

俾錢啦。







話說回頭,

今朝打個電話叫朋友去附近breakfast club食個all day breakfast,

非常認真地話你聽英國就只有all day breakfast比較似人間煙火,

各位都真係應該留係香港間brick lane而唔洗真係黎倫敦個brick lane。



飲啖English Breakfast Tea多沙多奶再整啖baked beans伸個懶腰,

我又唔否認的確係夫復何求,

都係如之前所講食個生活態度姐,

塊食唔出係薯餅既薯餅?

算啦。



朋友問:

點解你日日都可以心情咁好?



哈哈,

第二朝訓醒所有野都重新開始架啦,

咁仲有咩應該要唔開心?

要走既留唔住,

要留既同樣走唔到,

只要夜晚唔好touchwood有啲咩事,

無驚無險,

又咪訓到十二點。




沒有留言:

發佈留言