2012年2月1日星期三

blogging迷思





早兩日係Facebook見到條黃子華棟篤笑影片,

佢話而家打blog就等於打傳記,

當你覺得自己係偉人時,

你就會想share自己日常生活一齊無聊逸事。




係啊,

honestly我真係打俾人睇,

細個時浮浮誇誇講野黑人憎地引人注意,

而家轉個安靜疑似比較優雅既方式浮誇囉。




我唔識扮個blog係打俾自己睇,

雖然成日自言自語,

講真唔想俾人睇既唔會打係blog放上facebook,

正如床照唔想俾人睇既話又點會成日唔見電話,

根本影得,

就預左俾人睇。




而家影相真係唔係要黎留念架啦朋友,

正如之前我忍唔住串左個“blogger”兩句,

有人反駁我“why not sharing?”,

佢即時打破我一直以黎既迷思,

係喎,

而家咩狗屎垃圾都要share架喎。




琴日睇paper時,

有一個example係Alfred Hitchcock套rear window其實係表現出現今社會media發展,

男主角跌斷腳坐係輪椅用望遠鏡透過窗戶觀察對面大樓窗戶內所有人既一舉一動,

期間佢觀察到一宗謀殺案而自找麻煩,

遙距控制grace kelly即係佢女朋友既一舉一動,

佢因為偷窺心態(即係你睇到人而人睇唔到你而覺得自己好似控制緊something)偷睇得好過癮同時,

唔好忘記佢係因為行動不便要靠grace kelly推佢先可以出到街活動,

即係somehow佢係強逼性地去睇對面大樓所發生既事,

而其實佢不能控制自己睇到咩只係人做咩佢就可以睇咩,

grace推佢去邊佢咪要去邊,

佢視野與行動都受到自身與環境所控制,

結論係,

你都無得揀架啦,

人地post垃圾你都係要睇。




不過我唔否認16歲媾到edison真係要留念既人生幾可,

其實我個人會比較想同文樂啊朝偉啊柏豪啊合照,

唔洗搞到上頭條架,

夠拎30個like創一創自己facebook事業高峰都已經心滿意足。




上一輩家醜不出外傳以和為貴最緊要解決件事,

而家現代人坦承相對有咩事就同你玩個玉石俱焚攬住一齊死,

反正,

都無得輸架啦,

你仲要臉架?

你咩年代架。









有時見到Facebook某些疑似鼓勵自己言論真係會火滾三秒,

"分享",

s.h.a.r.e,

扮咩鬼同自己講野,

今時今日仲咁樣呃自己真係已經唔work,

可惜我都只係一個facebookholic早就跌斷腳,

但我一直以黎文章都make myself very clear,

係啊,

我係打緊俾人睇。




到底莫名既自信係邊度黎呢?

點解我會認為有人睇呢?

其實都係一個迷思,

因為我覺得係Facebook打個<3都有幾十個人like,

無理由我打成千字超額完成無人like卦,

但可以肯定既係有時得閒無野做,

我都真係會睇自己個blog,

而我又真係覺得自己個blog好好睇。









其實我打blog好俾心機,

我有一本專屬於打blog既dairy notebook,

平日出街會mark notes,

有時打之前會寫mind map試圖有返些少邏輯,

打完後會不停edit,

一係唔打,

一打都係要打到自己滿意為止。




曾經試過係hkblog鬧一個至今都仍然覺得佢好廢既人,

香港人最鍾意stereotyping,

我從來唔會信“做好自己就得啦”此等自我安慰模式,

真係整臭我個名,

大佬,

你打廢話唔緊要,

唔好影響我。









無無聊聊又一篇,

背後付出努力真係唔係你可以想像,

打blog最難就係睇落去好似effortless,

即係打到好似唔洗付出努力就完成一篇文,

個人最驚雕雕琢琢突然又加句後現代主義,

或者你寫開文都知,

最難唔係砌到篇文可以拎文學雙年獎,

最難係打到篇文自然得黎又唔係無腦。




由其近日收到廣告費通知,

雖然真係雞水咁多連本Moleskine成本費都收唔返,

有啲super blogger係咁而打下文,

人工至少都meet到香港最低工資,

然後上勞工署望望原來識adobe master pack,final cut pro,blahblahblah都只可以搵$5500一個月,

真係不如舒舒服服係屋企認真打個blog,

至少無人睇,

自己都可以睇。





1 則留言: