2012年2月8日星期三

摧毀與被摧毀





自製day off,

同朋友去CSM library做research,

J: 你做咩又係度睇sociology,你本fashion sketchbook呢?
S: 嗱
J: 做咩成本sociology黎既,fashion呢?
S: :(
J: 同我放低本globalization上去搵fashion books
S: :(

汲取教訓以後去library要自己去。




次次去親CSM都見到個日本仔,

嘩最鍾意yohji yamamoto頹廢長髮青年,

仲同我撞袋添,

今鋪仲唔命中注定,

同朋友講嘩頂crash啊撞死我吧啦,

佢見我ipod播緊大浪漫主義話抵俾人officially label為食肉獸,

快d黎hold me in your arms啦日本仔 :D




再望望我手上本書話:

“叫你唔好睇sociology,

你就走去拎本biology,

你到底係咪黎做野架姐。”

我話:

“有啊,

咪做緊research囉,

個model一於用日本仔,

今日好productive啊。:D”




睇睇下見到以下妙句,

“Every second, the typical adult male produces 1000 sperm.

Over a lifetime, he may produce as many as 12 trillion sperm.”




然後我得出以下結論:

“唔怪得啲男人成日唔諗去邊啦,

原來佢地真係咁忙,

女人一個月一粒,

佢一秒一千粒,

分分鐘幾千萬上落,

無時無刻都谷緊上腦,

之前唔明點解佢地成日覺得自己好man,

迷團終於解開,

女人排卵期女性賀爾蒙高行路會特別吸引,

男人無時無刻都男性賀爾蒙緊唔怪得佢地成日都覺得自己好man啦,

我知有啲唔係扮架,

佢地真係以為自己好有型,

唉,

如果我啲女人味可以keep超過一個禮拜就好。”




由呢一分鐘開始,

朋友無再阻止我睇biology,

佢鼓勵我繼續努力,

我真係覺得自己今日好productive。













琴晚放學返屋企時大樓仲健在,

今朝出門口已經全幢消失,

原來只需一個決定,

曾經人們費盡心力經營過既事物,

數小時或只需一秒就能親手徹底摧毀。





































是日最震撼睇左一本講Iran毒品問題既相集,

由成年男人吸毒 > 成年男人一齊吸毒 > 吸毒死係草叢 > 女人吸毒

女人同呀媽一齊吸毒 > 全家一齊吸毒 > 小朋友睇住屋企人吸毒 > 青少年吸毒

拾荒者係街頭收集針筒去賣 > 一名女販毒犯行刑前祈禱  > 一名女販毒犯被吊死 >

十個販毒犯係同一個行刑場同時被吊死




太震憾,

到而家都仲係啞口無言,

最深感受係當地種無力感。



前面有人吸毒,

或者吸毒死係街頭,

後面人若無其事行過。



男人打針腳打唔入仲流緊血,

又同時去搵手臂血管。



再一張小朋友睇住父母吸毒,

我睇時好想帶走個小朋友,

但你深明佢將來又會係另一個小朋友面前吸毒。




然後望望老人為搵錢賣二手針筒,

吸毒者身處社會環境惡劣,

成個社會就好似有層無形壓力覆蓋,

窮,

絕望,

當人搵唔到出路時,

就只好接受既定循環,

無止境地重覆與沉淪。




再望望佢地因為吸毒而暫時解脫,

無能為力改變,

無能為力地生存,

無能為力地被社會摧毀,

無能為力地摧毀自己,

無能為力地摧毀下一代,

無能為力地接受被摧毀,

無能為力。




沒有留言:

發佈留言