2012年2月5日星期日

吱吱吱(雀仔mode)





有時真係想認真買個headphone,

買親都係一時衝動貪靚貪型,

其實我個marshall major高音真係飄到仲衰過百幾蚊國貨,

早排仲一心認為佢假以時日係會穩定,

對唔住,

佢行性格路線所以都仲係飄到火都黎,

即係好似小S好鍾意果種走音與無走音之間,

或者佢係rocker啦一高音就飄假音,

又或者係我對耳仔愈黎愈麻煩,

誠心advice唔好(只係)貪靚仔,

好多時以為自己無死啦買到梁朝偉其實只係執到件陳冠希,

靚仔都要有用先得。



sad but true,

有用得黎其實大前提都係要靚仔。







早兩日有人問我而家咩擇偶條件,

一句:

靚仔。







我身邊出現一堆好關心我部iphone既人,

幫我貼monitor protector,

幫我袋住部iphone,

佢地想盡力減低部iphone爆玻璃機會率,

當我危險地落樓梯時,

佢地關心部iphone多過我本人,

終有一日我會act like a 3-year-old cute girl專登跌爆佢,

然後要其他人放返個焦點落我度,

好似以前咁當我皇太后扶我落樓梯,

我呷醋(認真)。













唔記得幾時陪friend去飲酒,

聽到以上首歌,

然後聽到某part出現justin bieber式尖叫聲,

justin bieber已經成功毀滅地球sosad。




當時可能飲左酒不自覺地係咁笑,

近排唔知做咩一係(無意)引人笑一係自己笑,

上次係primark買床單見到個黑人勁笑我又係咁笑,

佢走過黎話you have a cute smile,

我講聲you too跟住又笑足全程,

兩條友好似中左生化病毒,

而轉角位應該有人打緊喪屍。




講返轉頭買左鮮黃色床單加黑白間條duvet cover唔知點解覺得自己天生有型難自棄,

當見到鮮黃色床單同一鎊一件tee(用黎做睡衣),

暫時我地都釋懷原諒左primark,

下次唔好再壓榨員工啦。







早兩日去canary wharf食byron,

食完打開門出去搭DLR時,

我用手指篤開道門試探一下敵方反應,

9秒9即時縮手唔肯出去因為真係好凍,

隔離個人又係度勁笑,

其實我真係應該入行做喜劇演員,

做諧星應該好成功一步登天拎最佳新演員。




話時話我啲衫認真fundamentally係廢,

連件衫本人都發冷,

之前有朋友話我件得個樣既褸只限係香港著,

前日另一個朋友話我件野疑似好暖其實又係廢,

琴晚落雪發現後悔已經太遲,

已經病左啦,

連一件有heart既褸都無,

睇黎心灰意冷要立下決心去搵撒瑪利亞。




我又用左半個鐘打廢話,

為世界帶來多一篇廢文,

thanks。







P.S.



岩岩見證一球goal of the week,

曼聯龍門雙手拍出彈落Evans隻手再撞入OG,

成個flow簡直係完美BRAVO!

咁大個女都未見過咁命中注定既own goal,

不嬲睇好Evans同De Gea搞串個場搞到曼聯四大皆空,

Sir Alex會留Evans係曼聯仲出正選簡直係英超第二大迷思,

第一當然都係史上最大轉會騙案利記賣費托去車仔。



Evans,

今場Man of the match走唔甩啦球手球咁靚,

真係食過下夜粥,

神奇頂級超卓,

費迪南球OG都無你咁靚,

congratulations  : )



然後因為個黑哨WEBB送兩球12碼曼聯追和,

對唔住今場man of the match係Webb,

其實我真係好少講粗口,

WEBB,

我DLLM。



沒有留言:

發佈留言