2012年2月4日星期六

高登廣告中的是草蜢非蝗蟲





對上一次去Canary Wharf已經成年前,

自從同Ravensbourne斷絕關係之後真係提親North Greenwich都心頭一震,

DLR經過Shadwell,

真係心跳加速點解我地會忍受到係Shadwell住足一年。




Shirley Yim我地真係好勁好犀利,

SHADWELL八個英文字母簡直係心靈創傷,

DLR播the next station is shadwell真係想選擇性失聰,

然後我推論竟然會想係宿舍多過Ravensbourne,

Ravesbourne帶俾我既心靈創傷應該已經到左選擇性失憶地步,

但我都應該對佢唔知做過啲咩所以佢忘記左我,

到而家為止,

一蚊refund都無收過。




Canary Wharf開左Tiffany's,

做banker果然係唔同啲,

我都想日日朝早係Tiffany's食Pret三文治做Audrey Hepburn,

只可惜這些機會不是我的。




上朋友屋企對住個HSBC睇paper,

感覺真係有少許唔同,

我終於明白點解香港人咁想係中環做野,

其實可以算係港人基本慾望。









間唔中會同ex們傾計,

本人男仔性格真係無咩所謂,

但你知啦,

女人,

唔係歧視但真係好麻煩,

由其當女人一見到"ex"個發音咀型都已經睥定先,

哦,

你提佢?

仆街啦你今次!




現任女友與ex係唔可以共存於同一個世界上,

sad but true,

事實勝於雄辯,

有啲男人認為自己好勁可以與現任女友happy又同個ex分享youtube笑片,

但世界話你知男人係無能力master呢件事,

所以盡量唔好試,

唔好認為自己有能力可以試。




有見及此,

我都幾識做,

聰明人醒目女,

做人大前提係唔好瀨野上身,

女人煩起上黎真係好麻煩。








雜思:



case1



早兩日講起dread knot頭,

問“佢地點洗頭”根本成個concept完全錯哂,

應該一黎就問佢幾耐無洗過頭,

平時閒日我都唔想洗頭啦,

dread knot擺明係唔想洗頭既產物本身性質就唔係for人洗,

你問一萬次“點洗頭”佢地都唔會答得出,

洗咩鬼姐,

換過佢咪算。




case2



今朝開course document,

發現兩個同名file,

咁我兩個都download,

開第一個佢話我fail,

我心諗唔係嘛一千二百字都fail?

send完個email俾course director之後,

再開第二個file。



我發現,

自己開錯file,

岩岩開個係resubmit guidebook。



屌。



朋友們十分鐘前仍然狂lol爆我text msg inbox,

我無咩求,

但求佢地唔好係我Facebook wall開post討論,

同埋Tony一如以往當個email inbox如浮雲,

阿們。




case3



其實之前都想問點解高登個廣告隻蝗蟲係綠色,

迷底終於解開,

因為隻野真係唔係蝗蟲,

係草蜢。









對唔住,

我真係原地笑左十分鐘,

上左一課寶貴既national geography,

然後記起兩個同名file中一個是resubmit guidebook非mark sheet就再笑唔出,

我早就知道同uni玩認真就輸了,

平機會你太睇得起自己,

同高登仔玩第一條法則都係認真就輸了。



case4


朝朝起身見到44個whatsapp msg都咪話唔驚,

一開見到中一朋友個group又係度嘈埋啲無謂野,

好溫暖。



好似返去無聊中學lunch時光去邊食飯都嘈三分鐘跟住又係食同一間,

唔知點解summer唔係好想返香港,

但一諗起可以返去同佢地打邊爐,

真係好想快啲暑假,

好想攬住佢地唔放跟住叫我死開,

好想被佢地圍住叫我收皮,

Honestly真係好鍾意你地叫我收皮,

好掛住你地。



沒有留言:

發佈留言