2012年2月6日星期一

沉悶晚上相約度過











朋友介紹了一套國產電影,

他說裡面女主角有一個很好的同性戀朋友,

就致電給最好的同性戀朋友來一起看,

最重要的是他很有才華會煮飯執屋,

我病了,

我不要煮飯,

我不要執屋。




他一進門就問我發生什麼事,

我病了,

遺傳性咀唇泡疹又發作了,

他看到桌上的必理痛,

緊抓著我的肩搖了十秒。

一邊跳一邊尖叫,

楊麗珊!!!!!!!唔受得西藥啊唔准再食啊!!!!!!!!!!

幾痛都唔准食啊!!!!!!!!

搖完後我直接倒在床上裝出死狀,

咁人地胃痛訓唔到先食一粒嘛 :(

他看著我那個腫到扁不了的咀,

而且看在我要嗲gay佬走投無路份上,

給了我一個大大的擁抱,

就去煮飯了。




看著看著,

伏在他的肩上哭了,

他摸摸我的頭,

提出嚴正警告咀腫已經好柒,

如果連眼都腫化妝真的遮不了,

明天還要上一整天的學。




他永遠都是那麼溫柔惡毒,

抱著他那二十四寸的纖腰問:

你係咪真係gay架,

你唔好扮gay,

最憎人呃我。




佢回應,

就算佢唔係gay,

都唔會愛上我,

所以無必要呃我,

然後我哭得更慘,

頂你個肺把口真係好賤,

算啦算啦見你煮飯份上,

好啦好啦見你誠實份上。














看這套戲時想起很多自己作過的孽,

我知道代入角色這件事很小學雞很師奶,

一路喊一路俾人鬧唔好咁核突唔想同個師奶睇戲,

都話病嘛由我一次咁多啦,

連個咀都腫埋啦無人比我更加有權代入角色架啦,

有一秒很想跟ex們道個歉,

你們當時都與我的好勝強悍大戰數千會合,

好吧,

但我還是不會認輸的,

我還是會自己回家的。















他看到桌上有花,

笑問一句情人節怎樣過?

想了十秒跟他說,

多看一套電影吧,

但還是要你煮飯。




他說,

好啦好啦,

暫時約定先啦,

但有好人真係要飛撲過去,

你知你啦,

生命無take two。




你把口真係好毒。


















近日又聽朋友傾訴,

其實係意識形態問題,

根本無人會贏,

大家都係輸,

係要"認為"自己好似嬴左,

定係"假設"自己谷底浮遊,

positive or negative。




講多都無謂,

講完十秒唔夠一如往常佢又跌返落去無間地獄,

我都唔知講過n次叫佢算吧啦,

現實就係現實,

簡單講一句認真就輸了,

最後勝利VS手下敗將,

主動VS被動,

反抗VS捱打,

當年學生妹時期都唔知聽過幾多次手下敗將鍾無艷,

玩到最後又咪係同一個得出一個結論:

For what?




沒有留言:

發佈留言