2012年2月21日星期二

陰天過後變天晴











“成世流流長,總會愛上幾個人渣既。”

早兩日有朋友同我講過同一句野,

當時反應係其實somehow我都係一個人渣。



而好耐之前朋友問我撞返某個人渣會講咩,

好本能反應地話爆粗鬧爆佢,

最後真係唔好彩見返佢,

當時都只係好似楊千嬅咁say左聲hi。



原來高登個粗口filter非常人性化,

hi,

的確係粗口代名詞,

係好多人心目中hi就已經算係爆左粗。



睇黎我身為余春嬌萬事俱備,

但就係個人渣唔係余文樂囉。



如果人渣個個都好似余文樂咁靚仔,

成世流流長,

我唔介意愛多幾個人渣。











原來小妹同唐生住咁近,

大家隔離鄰舍差7分鐘車程,

你就避暑山莊連肉蒲團地下行宮,

我呢,

唉,

真係唔好提,

貧富懸殊。



老豆日日開車經過當睇戲咁睇,

佢做左咁多年construction都未見過咁多架高架車對準同一間屋,

我都好想返香港見證歷史時刻,

可惜,

人在英國,

隔岸觀火。



且看下回,

鷸蚌相爭,

漁人得利,

葉劉VS范太。







五窮六絕七翻身今次仲唔輪到我!!!!!!!!

朋友話齋,

衰到盡頭物極必反,

電話跌落馬桶都整得返。



[認真]成件事好amazing,

apple store連問都唔洗問,

去chinatown一個鐘整好完全無事,

等我仲捨命陪君子食左兩餐勁既,

幾時都話唐人街卧虎藏龍地底有好多秘密。



利物浦6-1brighton,

嚇呆左之後望望原來連carroll都入波你抵死有突啦,

睇返highlight蘇亞雷斯十二碼唔入,

brighton條友頭頂腳兩球OG跟住傷出,

再整多球自己踢入去,

最後有裸男狂奔,

咁富娛樂性既快樂足球得利物浦先有,

不愧為我最愛。








wish me luck,

我仲相信自己命不該絕。











沒有留言:

發佈留言