2012年2月16日星期四

話說情人節..





係一個社會現象。



而我為左迎合社會做個平凡人,

決定跟機。































上圖為小妹我本人,

我唔會輸俾你地,

咁串個個去睇wyman演唱會何韻詩陳奕迅激咀啊啦,

絕交,

收線啦係咁。







近排個人變得好random,

可能因為讀fine art成個人都fine art左,

突然去selfridges傾幾粒鐘計,

突然去食燒鴨油雞飯,

一分鐘後突然轉彎去食滷肉飯,

其實我真係想食燒鴨,

不如今個禮拜真係去食燒鴨,

home home地sick。



琴晚成晚無訓,

諗清楚自己到底做緊乜,

結果又係唔到疑似絕路都唔會突然諗通,

諗通左,

其實都唔係咁差。































玫瑰味macaron,

成件事好味到唔make sense,

由於完美絕對唔會係小妹身上發生,

所以咁好食一定係伏黎,

突然好想食玫瑰味Turkish Delight。



今個Easter去Berlin&Paris,

其實有冇人想去Madrid姐,

真係好想去,

Florence/Venice都無所謂,

有意請致電。





























朋友見到我啲指甲火火地,

你咪理我啦,

當貼揮春沖下喜,

再唔係你搵個靚仔俾我沾返啲陽氣,

我身邊啲所謂男人90%都姐手姐腳,

我諗搵返個靚仔就可以逢凶化吉。












兒時第一次參加學校sing con唔知點解會唱<<勇>>,

真係宿命黎,

三歲定八十,

咁多歌唔揀係都要揀隻咁唔吉利,

唔怪得我而家咩都如窮追一個夢,

sad but true共嗚x100,

沿途紅燈再紅,

無人可擋我路,

望著是萬馬千軍都直衝,

不停循環從不間斷仲勤力過7-11。



























今日同朋友skype笑到不能,

我都唔明點解我會陪你癲,

可能fine art fine到精神錯錯地亂,

多謝你句喂原來夾孿頭髮真係性感啲,

我會考慮下剪齊陰因為好似幾好睇。



好些幸運兒已經收到小妹whatsapp清明宣傳照,

恭喜你地,

因為one&only收藏品黎,

少啲交情都拎唔到,

你都見啦我只會放罕有美麗一面出黎呃飯食繼續行走江湖,

友誼萬歲真心覺得你地好幸運。



蒙羅麗莎只是一幅畫,

如何豔壓天下,

全球仍然wyman無限loop,

真係把心一橫去唱K吧啦。










沒有留言:

發佈留言