2012年2月25日星期六

良夜儘管有毒






行運。


食。


肥。


開心。


隻腳瘀哂。


我諗我近排食左幾百鎊落肚。


完。




近排又勁飲醋上癮,

呷醋咁少女唔岩我,

我地個性比較鮮明所以prefer直接飲,

兩條友成pack成pack咁買一pack八包買左幾pack,

人出醋我地出錢出命,

睇幾時胃出血吧啦。




seriously,

見到朋友們對fashion week發哂癲,

的確有少許心虛,

近排都只係上style.com望兩望,

因為sorry熱血係早前menswear已經燃燒完畢。




但話哂LFW係咁而著得懶係型少少,

俾人snap左無限次,

仲要次次係最狼狽落雨啊返full day放學啊之類影,

第一日出去snap到決定出去買條菜都要上黑紅眼影,

今個禮拜做足一個禮拜project,

所以頂佢個肺對眼俾mascara連續痴左五日朝九晚十一真係火都黎,

前日仲驚覺對眼發炎,

我發誓下個禮拜除左去睇波之外絕對唔會再用眼影,

BTW星期日利物浦唔該嬴返個carling cup,

輸俾Cardiff City我會即刻上Facebook delete你。




哦,

完,

that's all for my london fashion week,

thanks。














































































































沒有留言:

發佈留言