2012年2月27日星期一

120分鐘死亡直播





由於利物浦遇強愈強遇弱愈弱特性,

踢曼城出局我唔意外,

入決賽後,

發現對家係英冠球隊Cardiff City,

心知不妙,

簡稱中伏。



一直以黎,

我唔敢大聲同人講利物浦嬴硬,

由其係阿仙奴球迷面前,

佢地上年尚且輸俾英超伯明翰,

我地更柒一輸就輸英冠,

真係盡量低調啲好。







一開場,

嘩一分三十六秒就shoot on target,

喂嬴硬啦whatsapp send broadcast msg串下阿仙奴先。



噢,

利物浦與小妹人生歷程極為相似,

邊有咁容易就得到幸福啊,

哈哈,

十九分鐘輸一球。




即時摺埋Facebook與Iphone都係低調啲好,

直至六十分鐘,

嘩skrtel追和啊真係無死啦今次,

通常我衰開到最後都半帶負碌嬴返轉頭。




和,

加時三十分鐘。




點解搞到好似對付巴塞咁= =

V : “哦 利物浦啊嘛 正路喎”。







<<補時三十分鐘>>



一早叫左你出古治換卡路爾架啦,

死角入1:2,

都話你唔痴埋lucas個壞朋友度就成才,

嘩捧盃啊六年啦終於捧盃眼濕濕添。



三分鐘後..

差啲俾人追返,

好彩有古治頂住。




仆街,

臨補時完場四分鐘又追和,

互射十二碼,

到底點解次次都要搞到咁先安樂,

利物浦十二碼on9開,

收皮啦今次真係,

快手收埋利物浦條頸巾先真係唔好俾人見到。



電話響,

一黎就勁大聲狂笑,

喂呀sher好柒喎利物浦,

sherry : 我唔知講咩好 呆哂好似發緊夢 點解會搞成咁
Kelven Hu : 我只係知要第一時間打俾sherry
sherry : DLLM 可唔可以唔射12碼啊X你個X
Kam Wong : 嘩爆哂粗啊佢
sherry : 我唔係想爆粗 我係唔知俾咩反應好







重口味十二碼:



第一球謝拉特,

噢,

唔入,

小妹好冷靜。



跟住對家十二碼唔入尖叫,

無死啦無死啦今次嬴啦,

然後..

啊你老味查理阿當你柱都唔中仆街點解人買我買我專買水貨廢都算十二碼都唔識射屌那星炒飛機?!卡路爾係咁蘇亞雷斯係咁個撚個都係咁頂你個肺連謝拉特都係咁你幾歲啊謝拉特十二碼你都唔識射邊有可能射正中間你係咪on9啊望住龍門對手黎射你係咪返老還童變幼齒第一日射十二碼啊....(下拆一萬字)。



oh well..

我唔入時,

人地都中兩球柱,

激戰至最後一球十二碼定生死。



Kam : 喂你地好似無哂射手

Sher : .. 唔係出蘇亞雷斯卦

Kam : .. 哈哈哈哈哈哈哈GLEN JOHNSON 出個閘黎射最後一球生死十二碼

Sher : 到底點解利物浦要搞到咁折墮對英冠球隊搞到好似史詩式巨著咁



喂,

入左。

噢。


































利物浦仍然係一隊極具娛樂性既小學雞球隊,

我暫時諗唔到有邊隊英超球隊對英冠球隊要踢到好似巴塞對皇馬咁,

物似主人形,

浮誇dramatic係都要搞到好艱鉅先安樂,

如果人生得一知己的話,

我諗我已經搵到。



搞咁大場大龍鳳,

最後,

都係嬴,

雖然我真係唔明利物浦廢成咁點解會拎到聯賽盃。



:D



4 則留言:

  1. 以往劫富濟貧既利物浦
    依家變成劫唔到富都要濟貧
    個主場戰績真係笑大人個口
    阿當變成預料之外既意外
    開角球斬唔起
    近既罰球就省人牆
    真要命:(

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實佢地今季真係好離譜
      死好命拎到個carling cup=.=

      刪除
    2. KD又可以話
      [今季幾好呀
      又有冠軍
      下年有歐洲賽打]
      一杯保帥位

      刪除