2012年1月31日星期二

眼淚不會陪你到永恆





不知不覺開學已經半個月,

呀腦終於都開始正常運作,

今日上最熱愛既cultural studies,

朋友全部失蹤,

一個人check off四個人既register,

嗱聽聞我會有士多啤梨pocky同好多野食啦,

聽聞。




上完後要等幾個鐘先有seminar,

期間係study zone搵左好多自己論文想寫既資料,

搵完後,

好安靜地坐後排上seminar。




討論完後,

tutor特登行過黎坐係我後面問我有咩睇法,

其實上堂時已經sense到佢好想問我意見,

因為佢次次問完問題都會望一望我,

不慌不忙地拎本Moleskine出黎講早前readings得出既想法以及未來essay方向,

佢講左一句,

I'm impressed,

其實佢本身以為我好迷惘唔知做緊咩,

結果,

佢結論係year1就得出新理論其實幾有野心,

我用微笑加平穩音調向佢講左一句thanks。




行出學校,

唔知點解今日好凍,

吹左兩下個人醒返,

sherry今日有啲唔同。




從前浮躁唔認輸,

回想起幾個禮拜前seminar仲唔執輸唔想俾人睇死係咁想搭咀,

今日,

多左一份成熟沉穩,

唔再急於表現自己,

平時明明拆聲大叫光榮之家,

今日靜坐台邊輕唱旋木,

係啦,

岩啦,

好似真係大個女啦。








一月二十九日,

坐係床上望著一分一秒過去,

0:00 A.M,

ipod正在播放再見不再見,

其實我都只係坐係床上睇書,

打字,

一切如常,

再見不再見,

都無咩改變。




當你睇reading睇到開始有自我毀滅燃燒感,

恭喜哂,

你已經成功與該paper連結,

而連結之日,

正是你休息之時。




喱入被竇摺埋自己用Ipad睇Facebook,

然後打開了一個MV,

名為我不願讓你一個人。




















































聽這首歌時,

是一月三十日星期一凌晨十二時三十五分。




想起了很多事,

想起了很多字,

我不願讓你一個人,

歌詞很熟悉,

原來很多人都會說相同的話,

真的沒什麼特別,

分別只是在於說話對於某人來說的意義。




筆劃寫法一樣,

就是那點該死的意義讓人不能忘懷。















聽著聽著,

不自覺地微笑,

對啊,

微笑,

沒有了演戲的感覺,

勇敢地微笑。




閉上眼睛擁抱著自己的靈魂,

我最引以為傲的靈魂小姐,

仍然很優美,

很動人。









跟著歌詞輕輕地唱,

溫柔地唱,

送給大腦讚揚他的勇敢,

唱給小腦安撫她的傷痕,

又怕吵醒很不容易睡著的靈魂小姐,

親愛的同伴們,

我沒有讓你們自己一個人。




突然眼角泛起一絲熱暖,

諗起老豆近期成日打黎,

但我搞到自己好忙成日唔聽仲唔覆電話,

一黎大家同一日生日識左廿年我連呃你既力都費事用,

二黎真係唔想你擔心,

聽住你成日重覆同一條問題N次唔肯收線,

對唔住,

我同樣不會再讓你一個人,

而眼淚,

都唔會再陪我到永恆。







各位觀眾:

































































現在就殺我吧,

現在就吃我吧 :D





沒有留言:

發佈留言