2012年1月21日星期六

狗咬狗






睇完段片,

第一個感覺係你邊位啊呀生?

你代表邊個?




聽聞四川大地震時,

有兩隻小狗救左一個老婆婆,

香港政府食君之祿擔君之憂,

我地呢班前殖民地遺留落黎既狗,

近年發揮人性的光輝養育左唔少新血,

什至偉大到連自己繁殖下一代都成問題。




有新血,

就自然有瘀血,

當儲夠足夠既新血,

就會發揮自己本能排斥瘀血。




香港知識型社會人民素質低落,

偷呃拐騙實在有欠氣度,

我本人都係香港被唔少知識份子呃過瀨過野,

最強例子一定係PCCW同3,

簡直係老屈神手,

年中全家俾佢呃埋屈埋夠過年去Four Seasons擺幾圍,

果種kill you softly既感覺真係會令人非常痛恨。




我地長期被虐就無咩所謂,

但人地一年先落黎一次去買隻金錶都被你明屈暗搶,

購物天堂變呃錢煉獄買隻錶都要挑機過十八關,

早排有個uncle去香港食碗牛腩河埋單三百五十蚊,

睇黎你地應該都係有好多苦衷,

睇黎你地都應該係走投無路架啦。




放少少水等你地食返餐飯,

人地搵開大錢,

唔旨在架啦,

但問題係你地竟然要用咁多計謀去搵雞水咁多,

搵錢唔洗用咁多腦,

原始社會搵錢大氣,

唔洗用黑旋風既,

直接用刀去斬你隻手靠搶就得,

國內親戚而家出街連銀包都唔敢帶,

一年內係街頭俾人搶左四部電話,

回歸左祖國應該去殖民地化,

諗計點去呃人買驅風油呢種資本主義只識得搵細錢實在唔要得。








係街睇度段片時突然間記起陳偉霆,

由佢出道第一日我已經形容佢為某種動物,

加上港人從來都唔記得佢係邊個,

盡忠職守娛樂左我地咁耐,

要狠狠地減壓形容返我係某種動物的話,

fair。




香港人真係唔好咁巴閉住,

你地都鬧人地係狗好多年,

人地都係講老實說話,

唔識普通話你話第時點搵食啊?

政府不嬲示範搵食要講普通話架啦,

唔識講,

第時點交稅都唔識,

交俾邊個你都唔知,

concept唔清點做狼?

注定做狗啦。




睇過下近年國內電視既人都知,

經典例子為神級"非誠勿擾",

個個台都靠嘩眾取寵浮誇十倍搶收視架啦,

為生活姐,

why so serious?

狗口長不出象牙,

我本人就對象牙無咩desire,

你有需要?

你已經有?

嘩,

而家有象牙先搵到錢大把世界啊你,

我都係做返個安安份份講廣東話既香港人算。




孔先生話齋,

大家都係中國人,

本是同根生,

相煎何太急,

我地有法治,

一抽,

六四集會就有幾萬人,

睇黎你地都好快需要法治,

一抽,

六四集會先可以唔見幾萬人。




大家都係狗養的,

何必狗咬狗骨。






















沒有留言:

發佈留言