2012年1月18日星期三

那些你很冒險的夢










琴日勉強返學時沿路一直聽周柏豪,

第一次真係落足心機聽,

除左今天應該很快樂講夢想,

仲有一首只有一事不成全你,

除去為患病友人默默生火,

可以自行對號入座斷章取義。



鬥志軟弱無力無嘗不可,

任由平時點理性都好,

今次真係放肆傷春悲秋,

難得有得任性野蠻借題發揮,

食得唔好嘥。




意外地周柏豪發放大量正面能量,

唯一一首我skip既係smiley face,

聽smiley face真係無可能笑得出,

世界上無唯一一個快樂原因,

等唔到就真係唔好再等。















今日收到新diary,

2012,

早前講過世界末日只係人類意識層面上終結沉睡,

來年將會係另一個瑪雅年曆新Cycle開始,

人類意識開始甦醒,

重新思考現行生活模式。




2012一黎我就整鋪勁既,

自我獨立意識應該即將重新啟動,

正如我上年同大上年咁講,

今年應該會無咁黑。




朋友岩岩話我夠膽去衝已經好勁,

唔係人人都做到,

但我個人覺得幾可惜,

一鋪過撞到咁傷,

可能以後用自保做大前提,

再無心口得個勇字向前衝既sherry。




天與地Uncle Dylan話:

有種人你用盡方法都唔會想佢改變。

講真雖然今次汲取大量教訓,

但我有預感下次都係會不顧自己死活衝左再算,

唉SherrySherry,

總是學不會,

再聰明一點。














好掛住香港,

八個時區,

隔兩行字,

如果聖誕認命返左香港,

可能所有野又完全唔同,

或者,

只會撞入另一個更攞命既災難。




天與地,

一念天堂,

一念地獄,

自己揀得,

就要承受。



反正都係廿歲,

仲有青春,

唔好認輸。



唔好認輸,

唔知邊個岩岩先喊到癲婆咁,

唉楊麗珊!!!









沒有留言:

發佈留言