2012年1月17日星期二

沒有下次






早前無感受過那誰真正威力,

都係靠回憶叫做係咁而代入下,

今次親身感受真係完全兩回事,

完全將那誰功力發揮得淋漓盡致。




唔止how to forget someone,

最緊要係how to delete someone。




delete email,

delete 電話,

delete Whatsapp,

delete Skype,

delete history,

一路喊一路delete,

理性delete感性反抗,

原來delete野好攰,

一個鐘就好似做左一個月苦工,

岩岩唔小心連篇文都delete埋,

其實心底最想delete應該係我本人。




上一秒求自己留返少少,

下一秒逼自己開機delete,

當你發現一個陌生人竟然係你生活中無處不在,

非常攻擊性地佔據你日常生活每個細節,

毫無預警地徹底摧毀一切以及所有,

而你又唔知幾時開始放任俾人咁樣侵佔你既生活,

唔係心痛,

係心寒。



我唔識憎人,

唔識怪人,

唔識怨懟,

頂多咪又咩都自己攬上身,

無人逼我,

心甘情願,

我做得就預左個後果架啦。




今朝有朋友打黎問我點,

好冷靜咁敍述一個鐘內點樣delete哂所有野,

就好似一個殺人犯有意識清醒地講返自己殺人經過,

完全冷血毫無情感可言,

好似件事唔關自己事,

我無喊,

結果係我朋友喊。




佢問我做咩對自己咁殘忍,

有時真係唔洗凡事去到咁盡,

留返個空間俾自己抖下氣,

刀係可以慢慢拔,

一次過拔哂咁多把會失血過多,

會死。




死?

我無野喎,

邊有咁易死,

小事啦,

不嬲做咩都去到盡,

做決定之前係預埋個後果,

責任都係要自己負。




我學野好快姐,

之前你地仲個個擔心我太理性攬哂上身會爆,

而家我爆啦,

又話太狼死太殘忍,

崩潰對於楊麗珊黎講咁難學我都識啦,

我諗康復都唔係好難學姐。




放心喎,

我唔係想扮可憐搏同情,

放得上Facebook就即係delete左佢啦,

Xanga無delete證明我未去到喪心病狂,

開個新姐,

所有錯誤係邊度開始咪係邊度終結囉,

其實崩潰都唔係你地所講咁難係我身上發生姐,

第一次試其實都幾爽,

當買個教訓學下野囉。




我唔識好似妹妹仔咁呼天搶地求人唔好離開,

"求"對Sherry Yeung黎講係根本性地政治不正確,

楊麗珊從來無資格做感性行先既傻事,

所以咪接受囉。





愛都識囉,

傷都識囉,

學埋放手囉。




Forgive yourself,

還掂,

都無下次。




沒有留言:

發佈留言