2012年1月20日星期五

找blog數





話說真係好耐之前拎左朋友盒chanel眼影,

今日著綠色冷衫諗起盒綠色眼影先記得要做review,

唔好意思,

希望你無俾人追數,

而家即刻找數。






































今日全妝用具圖,

平常睇開我xanga應該知我係Giorgio Armani Face Fabric超級粉絲,

但Face Fabric係類似BB cream平時返學貪方便可以用手上,

唔好意思係零控油功能,

近日返學時間實在太長,

早兩日係學校全個妝好似浸過水咁變紅,

當日決定用tissue將所有粉底抹哂再用僅有既YSL touche eclat highlighter重新上哂全面,

效果出奇地好,

第二日即去YSL買埋支內置粉底掃既perfect touch radiance foundation。


























首先用神級補濕而且萬年用唔哂既laura mercier hydrating primer,

上foundation再用YSL radiance-enhancing pressed powder定妝。




返完全日full day仲要搵人食飯時,

因為內置粉底掃所以簡單地係廁所都可以重新上妝,

個掃夠大毛質比Armani粉底掃靚,

粉底遮瑕度好高唔洗再用遮瑕膏,

壞處係佢不必要地好大支,

同埋我真心認為支掃無得洗。




早兩日有人問我點洗掃,

其實你地問心唔污糟到完全用唔到都唔會洗架啦,

衛生?

算吧啦你。

(但我真係到走投無路會用洗頭水護髮素洗掃。)




今日返學落雨,

加上早兩日訓得唔好係咁爆油,

返學五個鐘後油係浮上粉面而唔係將粉融哂,

之前用過chanel、giorgio armani、bobbi brown,

但YSL係我用過唯一一隻油會浮係粉面既粉底。













望到隻眼同個頭頹到咁都知我好攰,

唔好意思用個殘妝做review,

如上段所講七個鐘後返到屋企影相時foundation仍然係毫無變化,

油只係好似水點咁浮係面,

用面紙印一印就保持到乾爽霧面,

唔好意思我唔係靚女,

我只係為左呃免費眼影而打review唔係存心要做beauty blogger唔洗擔心。
































眼妝係朋友叫我試用既Chanel Les 4 Ombres 20 Regard Perle,

近日中天與地毒好鍾意佘詩曼個超級smokey eye,

所以將Chanel金屬墨綠主色混GG金藍色試圖做個輕口味rocker,

先用上圖Giorgio Armani Eyes To Kill cream shadow一號金藍色將全個眼窩打底,

cream shadow可以令粉狀眼影更出色持久,

之後用下圖chanel四色shadow左上角主色寶石綠上眼摺位同下眼線位,

我自己會加黑色MAC霧面眼線因為唔會搶走個寶石綠,

最後上chanel黑過marker既mascara。




比較清晰色圖如下:





















































由於眼影比較重口味,

所以胭脂同唇膏唔可以用重色,

blush我用Giorgio Armani 5號啡色再加少量Chanel 82 Reflex玫瑰紅有返啲血色,

唇膏係Giorgio Armani 101號偏啡裸色,

都係強烈推介YSL個top secret lip balm,

佢功能係好似平時上粉底前既primer,

上左之後一分鐘個咀會好smooth好易上唇膏。






P.S.





























rock到爆銀色指甲油加westwood金盔甲戒指,

墨綠色vintage超級oversized chunky冷衫,

灰金白色American Apparel clutch,

返到LCF個個見到銀色指甲都尖叫,

指甲油來自American Apparel Metallic Sliver Jazz:






係啊你無睇錯,

AA減價好似係六鎊既指甲油竟然係好好用,

上左一層就已經有上圖痴錫紙效果。

































唔知幾時開始有某種陰影,

出親街都覺得會突然撞到熟人,

長久下去一刻都唔敢鬆懈,

或者可能係好事,

反正即使上足一日堂,

無人會想俾人見到自己頹廢一面,

要扮,

就要型到盡。





沒有留言:

發佈留言