2012年1月19日星期四

鋼鐵又再一次煉成


























今朝一起身就跌入薯片深淵,

當你係london college of fashion學生,

食薯片簡直係罪孽深重,

如果你唔係讀LCF,

而我話俾你聽食薯片對我黎講已經叫做自暴自棄時,

你地真係唔洗再非常認真地叫我走出情傷,

因為我眼中所謂終極自我放棄,

都只不過係食薯片做早餐。




當我一路食薯片一路睇康熙來了,

腦海忽然浮現輕功水上飄少林足球六師弟,

愈諗愈心寒再拎起塊鏡望望,

油頭臉腫眼浮浮仲有幾粒暗瘡,

心頭一震都係乖乖地去洗臉化妝然後請Flatmate食薯片。




積極振作做人第一步最緊要靚,

唔好再同我講咩偽裝定化妝,

男人頹叫男人味,

女人頹叫訓醒未。




用心化個靚妝,

行出街鬼知你喊過笑過傷過痛過,

如果可以連自己都呃埋,

距離正式成為一個成功港女之日不遠矣,

港女修煉,

最緊要畫完條眼線出街抬起頭大步向前行路有風。





































猶如沉沉大病一場,

痊癒了面相更閃亮,

無論命運點樣曲折離奇,

噴兩下Chanel香水,

無人可以恐嚇到你做人沒趣味。




化完個天與地血腥Hazel妝殺氣重現,

雖然眼內仲有少量血絲,

返到學校朋友話我look amazing,

我不嬲化完妝都look amazing,

用支黑過marker既眼線筆都唔amazing我仲出黎LCF行。



































女強人唔敢當,

由其只係情愛小事我都唔好意思用女強人三個字,

姊妹今朝話要幫我開個fan page,

未有足夠把握暫無打算進一步羞辱自己,

暫時未有多餘心理準備摧毀內心另一片港女的驕傲,

但我會欣然接受你地一切表揚與讚賞。







今日係tube睇23 things they don't tell you about capitalism,

朋友話我仍然受情傷所困開始有反社會情意結,

資本主義自由市場,

個人利益被無限放大,

無論你用咩方法搵到錢就係屬於你,

無咩責任去理其他人生死存亡。




小女子近日被情所困無咩出息,

套入愛情黎計,

當你聲稱自己咩都無所謂,

大膽到同對方講無任何限制,

對方係認真地只會諗自己如何係你身上得到最大利益,

無得怪人地,

各取所需姐,

自由市場啊嘛,

又係你自己講既,

算啦,

學煉鋼就要交學費。











沒有留言:

發佈留言