2012年1月20日星期五

歡樂今宵




早排心情唔好聽過好多好多安慰說話,

講真我都唔知實際作用有幾多,

之前講過,

傷口其實唔太需要包紮,

要埋口同埋得靚唔靚都係靠自我修復能力,

今日有朋友打黎報料,

佢好明顯太了解我個腦思考模式決定曲線安慰我。




朋友唔係打黎叫我去食飯,

而係用三分鐘講一件荒誕離奇慘絕人寰八卦逸事,

我好少乖乖地聽哂成件事唔加把賤咀,

聽完足足笑左三十分鐘絕無呃鐘,

okay我無事啦,

快過打針勁過睇黃子華,

即刻請飲茶chinatown任食唔係講笑。




香港人真係最鍾意睇人仆街,

美酒當前理應把酒當歌人生幾可,

笑料當前更應放開一切塵世修養,

唔透露太多,

單憑個標頭“同年紀港男被逼婚”已經夠笑到我標眼水,

朋友話主角同佢傾訴時百感交集眼中浮現出男性患上某種疾病既悲涼,

看你偷泣的眼,

男人最痛真係算這種。





逼婚。




朋友話佢而家好苦惱,

我話佢唔係好苦惱應該點對應,

而係好苦惱點解自己要咁苦惱,

無得咁矛跳step咁快諗點算架,

細細個打Super Mario都有教啦,

要打死隻蜘蛛先可以去挑大佬機救公主,

現階段佢應該係諗到底點樣開始去諗點算,

諗得黎,

廿八三十都差唔多。




女人唔等得?

咁你都要嫁得先得架,

你又係夠膽架喎嫁個連諗都未開始諗既男仔,

聽到件事我都唔識俾反應,

因為連我都無諗到2012年同年紀人已經要開始面對咁迷幻既問題。




華麗挑戰令人生充滿Final Fantasy,

如果Mario唔洗打蜘蛛就可以媾到公主,

公主就只會係一個著住條粉紅色蓬蓬裙以為自己係公主既港女,

Mario就算係屋企都只會訓係梳化打機而唔會幫佢拍死隻蜘蛛。




Hmm...

可能公主會逼Mario買隻加菲貓黎做佢地隻BB順手拍蜘蛛卦,

你們的幸福咪就係咁之嘛,

真有福。




上天你都真係對我不薄啦,

娛樂新聞真係令我人生充滿意義。




從夢裡伊甸,

來到你枕邊,

夢與真之間,

就只差一寸。




陰公。















老老實實有時突然msn彈個唔知幾時delete左既人同你講好耐無chat都幾驚,

當然講兩句係完全無問題,

問題就係最憎有人一開波就問我而家讀緊咩啊?

問完之後話哦讀fashion咁正咪即係唔洗讀成日去玩?

哦你好多野做架定忙住去玩啊?

定係拍拖啊?

頂你個肺,

唔好將你本人無能強逼性套落我度,

恭喜你咁叻天才波唔洗讀,

而我好多野做好多野讀,

唔得閒同你講埋啲廢話,

足足浪費我十分鐘早餐時間,

我明白時間係會無力地白白流走,

但真係唔明好些人點樣做到個腦好似從未存在與運作,

有時真係要相信下自己以前專業判斷,

delete左,

就係delete左。




1 則留言: