2012年7月9日星期一

願我到死未悔改




當我打完Facebook關於何韻詩個回應之後,

即刻有人黎攻擊我:

人地由孿變返直,

唔祝福咪算仲要delete人。



首先,

我唔知佢地係孿定直,

孿又點直又點?

真係好想問:

到底同性戀曾幾何時得罪閣下導致你認為同性戀係一宗原罪?

我唔係正義撚要fight for gay rights,

同性戀從來無對我人生做成任何傷害或困擾,

so I don't care at all。



個人認為所有人都係中性,

性別意識只係後天社會教育男女“應該”係點,

由細到大我鍾意著咩就著咩,

I don't care女仔要行公主路線又到底可唔可以著男裝,

我由中三開始用男裝oversize恤衫襯黑色傘裙搭Dr. Martens感覺非常良好。



從來唔覺得男裝同女裝有咩分別,

小妹眼中所有市面上garment都只係衫與裙,

重點在於我主觀意願鍾意咩想著咩,

唔係你話俾我知應該要著咩,

that's why我腦海一直唔存在任何男就一定要同女一齊既假設,

愛就愛,

唔愛就唔愛。



根據個人觀察,

我唔見得異性戀者好識去愛人,

同時唔見得同性戀者就係唔知自己做緊咩,

同性戀異性戀各自有好人與仆街,

所以唔存在所謂先天性正義立場。



我無任何宗教信仰,

唔存在女性由男性肋骨造出黎用途在於陪伴男性或者所謂傳宗接代天性思想,

只知道愛就愛恨就恨,

我愛你,

就因為我愛你,

唔係因為你係一個男人或者女人,

同性或者異性。







第二,

delete人。



唔好意思開心share先,

小妹拍過三次拖,

三次分手都即時delete對方眼都唔眨,

有位直頭五年後先add返,

如果咁係仆街的話,

隨你喜歡I don't care。



如果閣下一世無試過憎人的話,

咁你絕對有資格用鞋飛我,

借埋俾你又點話,

Dr. Martens鐵頭鞋都無問題。



如果你要我扮到自己好偉大,

望住個ex係我個Facebook篤眼篤鼻,

自己又好似自虐狂不停loop佢個Facebook page,

擺到明唔開心仲要笑哂口祝福人白頭到老的話,

你絕對有資格殺左我,

因為我做唔到。



小妹不才cheapcheap地擺明車馬就係要delete你,

學lord sugar講句:this is my Facebook, btw this is my life, you are fired.



無打算扮可憐扮抑鬱症又或者懶係Facebook過度活躍症,

Sorry實情係不屑引起你任何注意,

引起你注意又話煩消失又話絕,

實情係都分左手我要做咩關你鬼事,

仲有啲九唔搭八花生友更加who fuckin' cares。



加上要振作第一步就係斬欖,

除非唔想或未想振作。



最憎人扮哂感性撚話唔想你唔開心,

屌本小姐洗撚你可憐,

又或者我要可憐你就唔會飛你啦,

紅黑紅紅黑,

就係咁簡單。



Delete時老老實實覺得好爽好型簡直有王傑式光環,

喂我而家失戀大哂,

自己都未顧得掂仲得閒理你感受諗聽日自己會唔會上港聞版啊?

喊完十八分鐘又係一條烈女,

從來唔追求永恆,

只追求一剎那delete你既快感,

諗起都興奮。












實情係佢同我價值觀非常相似,

加上義氣仔女絕對唔會輸打嬴要,

何韻詩硬頸時我都唔輸蝕,

講真你地同我講何韻詩點點點,

陰謀論黎計都係想我附和,

如果你地係咁堅定認定佢係仆街的話又說服我搏取成功感?



如果因為你地講一兩句就否定自己十幾年黎既信仰,

我仲有咩需要堅持?

我仲憑咩話自己係Sherry Yeung?

唔好話盲目唔盲目,

痴線,

我唔會逼自己鍾意啲我唔鍾意既野,

我要愛,

就盡全力愛我所愛,

要恨,

都係我自己話要恨先會恨唔洗你地以正義之名教化我。



唔好意思,

我唔止得閒無事係Facebook放首鋼鐵是怎樣鍊成的傷春悲秋打J就算,

嚴重講句無佢就無今日既我。



同時願我到死未悔改。




沒有留言:

發佈留言