2012年7月24日星期二

一星期精選合集




24/7/12






堅鍾意Louis Vuitton F/W 12頂霍格華茲分類帽,

不過最好就無左條就甩雞毛啦,

衫就麻麻,

魔女巫婆始終唔係Marc Jacobs勢力範圍,

都係乖乖地聽話搞返粉紅白色少女夢啦。


有得揀,

梗係唔去葛來分多做勇士,

辛苦又危險,

完全唔符合港女經濟原則。


入史萊哲林做魔女,

出矛招用黑魔法,

等葛來分多去送死咪得囉,

我只需要企定定擺定個pose,

慳水慳力又有型。






23/7/12



睇緊小甜回憶錄,
講起細個經常係Xanga Groups起同校人底,
忽然手痕又是但開個Group loop下。


然後,
我見到若干位人兄係個introduction寫:

Inbox me who you are before trying to add me,
I won't accept your request if I don't know you.


啦我唔知grammar岩唔岩,
手快快照copy only,
不嬲都唔識英文麻鬼煩。


你估你何超雲咩,
又唔係靚女,
無諗過add你喎,
咁高貴就咪入group啦,
又要清高,
又要social。


扮VIP,
但實情又唔係VIP,
扮多人add,
實情又無人(想)add。


至少你張相都要說服我好多人亂add你啊大姐。


又要威,
又要戴頭盔。





22/7/12



返學係要黎求分數。

如果唔係求分數,
我唔會明明讀文科去背the law of demand,
讀黎托?

如果唔係求分數,
你唔會明明數學只需教加減數就搞掂,
係都要搞場大龍鳳教畢氏定理,
教黎托?

中學時代,
目標明確,
九唔搭八之事以最基本十五年past paper hea之,
坐定定同隔離位做完past paper求分數之後,
咪各自拎本小說散文唔知咩書出黎求學囉。

面對現實啦,
返學只係用黎求分數、媾仔媾女、遲到早退同升U。

真正求學,
唔洗返學架。

返學,
根本就係朝九晚五之事。

返學唔求分數,
咪只係你concept唔清囉,
或者對香港教育有不必要期望囉。





22/7/12


一本書可以做到睇完每一篇後,
讀者都非常自然地講一聲屌,
其實真係唔容易。

好彩佢開頭已經講明,
男人黎至三個鄰近星球:
小那星、妖那星、那星,
所以我毫無保留地不停小那星。

離q哂譜,
我信你一成,
腳趾都失靈。

又要睇又要小,
小完又係繼續睇。

同埋okay,
I have to say,
你講中左,
其實,
我又真係信,
唔信我唔會睇,
因為我係女人。


23/7/12


同朋友傾傾下電話發現,
灘叔本書,
只有一個story。

一個無知少女徹底中伏與被騙。

本書出版目的根本就係以媾女為大前提,
講一堆廢話哄到班女讀者又要笑又要屌,
然後發現自己,
平時就係咁中伏受媾。

基本上,
係一本非常practical既工具書。





沒有留言:

發佈留言