2012年7月7日星期六

小學雞真係小學雞




去完Meeting後搭亡命小巴返屋企,

本身已經暈暈地加上又著足一日高跟鞋,

過書院道馬路時突然有架車剷埋黎,

嚇一嚇失平衡係馬路中間跌低,

認真覺得自己命仔凍過水係時候玩完。



然後有個人衝落車say一萬句sorry,

好頹地話唔緊要係我無睇路,

當時個腦仲諗起聽晚要睇何韻詩可唔可以唔死住,

執起個clutch抬頭一望見到係林嘉堯...............



第一件事除左我自己對鞋逼佢俾對鞋我著先,

第二件事即使小妹柔弱無力都出盡全力打左先,

男人唔會明女人用高跟鞋車落男人度到底有幾爽,

個人認為車水杯有五粒星車電話有七粒星的話,

車鞋絕對有二十粒半星高跟的話再加三粒半,

依稀記得連“我憎死你啊”小學台詞都爆埋出黎,

差在未好似細個起哂飛腳恐嚇“話俾你呀媽知”,

小學雞朋友真係一世都只可以停留係小學雞階段。



仲話為表鼓勵帶我去食宵夜,

明明九龍城有百9幾間宵夜係都要車我去銅鑼灣,

明明岩岩係天后返九龍塘又要係九龍城去銅鑼灣,

有車大哂咁巴閉返屯門食燉奶佬集體回憶啊笨,

仲!要!落!雨!

頂你個肺去銅鑼灣食碗牛腩撈粗仲!要!落!雨!

仲!要!賴!我!



成件事完全唔make sense,

真係憎死你。



一輪無聊混亂後又開工刨Contract,

律師仔個未婚妻又蜜糖水又生果,

好羨慕,

可能又病又攰兩晚通宵意志力好薄弱卦。



即係我地做緊野啊林生係後面睇Spiderman,

唔好再同我講超級英雄系列係男人的浪漫,

聽親都把幾火,

咁浪漫我唔見你著套蜘蛛俠衫開窗用蜘蛛絲飛落喇沙利道,

你實浪漫架坐係度食人地啲西瓜開人地個projector睇spiderman仲問有冇3D。



同埋唔好再俾我見到Galaxy Note,

咁大部除左要黎打乒乓波或者當洗衫板之外我諗唔到任何建設性,

男人的浪漫我睇你唔拎袋出街窄腳褲又袋唔落,

係都要用手拎住部咁q大部既電話會有幾浪漫,

真係見親呢條友都無名火起。



其實仲有幾個通宵要捱都未知,

應該會無事卦,

呀嫂話好彩我當初無好似其他無知少女俾大少爺個樣呃到,

唔好意思佢係連樣都無,

taste差極都未至於咁差。



吹啊,

咬我啊笨。










2 則留言: