2012年7月6日星期五

好好過












































其實香港真係唔適合人居住,

身處英國日日淋雨咳都無聲,

返黎十幾日鼻敏感咳到甩肺,

咁搞法好快咳到哮喘復發,

不久將來又要入院深切治療。



因某些原因琴晚同位律師仔通宵刨幾百頁合約,

勾起中學時做AL History DBQ不快回憶,

飲左四五六七唔記得幾多杯咖啡手都震,

一路打乞嚏一路飲咖啡真係玩命,

遲早流流下鼻水變流鼻血,

睇到頭暈暈律師仔講左句你都幾捱得,

我答:

咁咪唔好囉,

第時想舒舒服服做個少奶奶都唔得,

辛苦命。










其實得五篇無八篇咁多,

哈哈。



我又唔覺呢份係Job,

舒舒服服打下文,

廢唔廢話又另作別論,

一係唔做,

一係就做好啲,

第時諗返起至少唔覺得自己柒,

對得住自己。



睇睇下合約都用十分鐘打篇文submit,

律師仔叫我唔好打傷神仲有排抗戰,

咁我覺得雖然只係打篇文,

但係責任問題,

話左做,

就要做。



部分內容如下:



以下為藝術家Misha Kahn的作品Choose your own adventure,




上圖為白日夢框架,

下圖則表達人們須親手把夢想逐件放進夢想框架中,

完成一件屬於自己人生的藝術品。







可能當時個腦諗咩就傾向搵咩材料,

近排諗緊家庭問題,

好想建立一個屬於自己既家庭,

好想話俾仔女聽世界好多新奇事物一百歲唔死都有新聞聽,

好想話俾佢地聽佢地公公婆婆從小點樣教我世界其實好美好,

好想話帶佢地見從小到大一直錫我愛我既親戚朋友,

好想親手將一間已經存在係我內心十幾年既夢想小屋藍圖填滿。



唔單止我自己要成為一個好人,

仲要教導下一代成為一個心地善良既人,

為世界製造多一點微笑,

多一點美好。



琴日同細個負責照顧我好錫我既姨姨去飲茶,

呀媽話呀姨一世人有三個女,

佢自己兩個女之外就係我,

錫我仲錫過佢自己兩個女。



諗起當初姨姨點樣無條件愛我錫我,

每個小女孩成長時總會對自己有懷疑,

而佢當初成日話我笑起上黎好靚,

令當時覺得自己好男仔頭同世界格格不入既我有返些微自信識得笑,

而表妹仍然係無咩自信好少笑,

我決定用呀姨送俾我既微笑拖表妹去Jusco買雪糕,

我想佢知道,

佢都可以笑得好靚。



然後律師仔話:

做咩次次隔一排見你個腦都進化得咁快?



我答:

因為我真係有用腦,

哈哈。










返屋企時撞到前男友,

沒說話,

微笑點頭後,

踏著我的高跟鞋,

抬頭大步向前走。



當然今次又係一次過好多事發生,

我都估到暴風雨前夕一定係風平浪靜,

靜左十幾日終於黎料。



如常熱情工作,

生活仍然要過,

唔止要過,

仲要好好過。









*由於我成晚無訓一陣仲有meeting,

所以打文吊住條命,

好亂,

sor。



沒有留言:

發佈留言