2012年7月1日星期日

國際親善小姐




親身認證,

呀媽去買餸,

最緊要有仔女係身邊。



仔女係身邊即時升價百倍,

話說同細佬左右門神兩支竹咁護送太后上殿,

基本上就成個街市望住呀媽招搖過市,

嘩個樣得戚到呢簡直好似拎左奧斯卡。



再次發現真係唔驚嫁唔出,

翌日呀媽重返軍營接受萬方跪拜時,

接到無數提親邀請,

睇黎都要整返場比武招親。







見親人無非四句開場白:

嘩好掛住你啊楊小姐!!

你肥左喎,

但靚左囉,

點解有啲鬼鬼地?



-_-



咁即係肥左定靚左?

實情又係幾時開始鬼鬼地,

好似靜係say左句hello著左條短褲同加左對platform shoes....






























除左關心我食左奶黃包未,

呢張相詢問度極高,

由於自拍屬於公開假圖,

但街拍應該有返一定真實程度,

有一位單刀直入問:

睇黎你真係整左容。



-_-



無可否認今次返黎和藹可親笑容可鞠,

溫柔體貼趣緻可人非常斯文,

失驚無神決定做返個可愛教主kawaii呢,

撞邪著桃紅色恤衫裙粉藍色半截傘裙成個日本娃娃咁,

老豆話我除左個size之外都幾嬌俏嘩真係多謝你賞識,

加上近排睇得太多philosophy好似散發大量文藝氣質,

好啦好啦,

當為地球和諧發展作出少許貢獻啦。







又話說今日收到情信,

嘩,

情信,

浪漫到手震。



碌上床拆黎睇,

上款為:

Sherry女神。



嘩,

就係因為呢句女神,

我決定逐隻字睇。



望望第一句:

容許我不多說話。



我即刻講左句:

Diu你歌詞黎既。



跟住諗諗,

小妹之前好似都係無限quote,

好,

第二句:

彷彿天和地在挑選我跟你。



一睇就知中伏,

google下,

哈哈哈哈哈哈哈哈,

頂你個肺鄭伊健古惑仔III隻手遮天主題曲,

陳浩南細細粒甘心替代你,

頂唔順真係笑左十分鐘,

但話時話個MV好好睇。



你好野,

我唔係王迪詩唔洗登廣告請我食飯既,

哈哈哈哈哈。









沒有留言:

發佈留言