2012年7月16日星期一

女仔都係神秘啲好










上個禮拜講過自己好鍾意係Cafe隨意搵人做科幻愛情故事主角,

實情都未同人講過野,

就已經諗定最後點分手,

諗到最後又係分手,

連搭咀都慳返。



以為自己有妄想症好危險,

今日發現,

只要你一日未死,

一定有人癲過你。









La Delicatesse

一吻巴黎


男主角一開場係Cafe被Audrey Tautou吸引,

女主角睇Meun,

男主角就開始發姣幻想佢會叫咩飲,

咖啡太陰沉,

茶太沉寂,

果汁活潑甜美,

但唔係所有果汁都岩,

唔可以太平凡又唔可以太aggressive,

杏桃汁。


咁拍戲啊嘛Audrey Tautou實點杏桃汁架屈機既,

男主角估中左去搭咀,

走時門外一吻定情。



我呢類小妹妹浪漫得黎淆底,

激烈實踐都係留俾法國電影男女主角,

我無咁既福份,

所以無得定情,

都係坐定定乖乖地食carrot cake睇書吧啦。



又其實,

我好正常,

真係無妄想症。






又一日,

返工前發現支筆無墨,

左搵右搵,

十成呀媽整唔見支墨,

 咁當你發現呀媽執過房,

唔見咩都實會賴係呀媽整唔見。



支筆無墨喎咁大件事,

大條道理魂不附體神不守舍,

又coffee break時Gordon見我係咁轉支空筆心知不妙,

我好悲傷地話:

支墨得歐洲先有得賣架。



佢拎我支筆拆支墨黎睇,

話知係邊度買到,

識左佢咁多年,

終於都有藉口覺得佢好man。










然後佢開始職業病分析我啲野點解又紅又黃咁熱鬧,

潛意識下開始收埋啲野,

唔知幾時開始,

我想自己神秘啲唔好咩都話哂俾人知,

喜怒哀樂都放哂上面,

有個句講個句又易哄,

易哄,

即係唔洗哄,

女仔都係扭擰下神神秘秘黑下面好。



加上人地又唔會咩都話返俾我知喎,

好蝕底。



跟住佢話:

你收埋都無用架喎傻妹,

你連個袋都螢光粉紅色,

點收,

都係蝕底架啦。



然後,

我好唔開心,

因為真心覺得,

女仔都係神秘啲好。



咁你又唔好問我無啦啦發咩神經要神秘啲,

我不嬲都九唔搭八架啦。



:(






今朝返office前信箱有一個黑色信封,

入面有一支墨,

用一張信紙包住,

打開張紙,

入面寫住:

我唔會話你知係邊買,

所以你一定要叫我買。



我都話神秘啲好架啦。









連日黎終於悟出左一個道理,

就係要讀好啲英文,

唔好成日串錯字。



又或者串錯字神秘啲卦,

女仔,

都係神秘啲好。




沒有留言:

發佈留言