2012年7月11日星期三

越獄之後




成件事簡直就好似地球世界末日之後,

小妹作為一個外星秘密組織間牒任務完成,

同志們派余文樂王子黎接我返火星,

然後火星大帝正式恢復小妹火星公民身份,

從此Sherry就同火星王子過住幸福快樂既生活。



返回火星途中,

與外星朋友分享劫後餘生經過,

雖然佢同余文樂比仲係差幾皮,

算啦好啦將就下先啦。



S : 嘩頂啊 好彩當初打死唔讀Business

K : 好似得我地兩個九唔搭八

S : Gordon計唔計?我仲等緊佢讀完psycho醫我啲妄想同幻覺

     早排日日俾人咁恐嚇法差啲要醫埋恐慌症 心理唔多平衡

     你又無Bosco咁靚仔護花危情喎

     老老實實有少少創傷後遺症

K : 你有排都未死 佢識唔識醫喪屍 再唔醫佢地遲早出去食人

S : 打個電話俾G備定案 有錢搵唔好益外人 你估彈客俾佢有冇佣收?




S : 你琴日有冇聽到Uncle X問我第時係咪想做張愛玲

K : 哈哈哈 收皮啦你肥婆想學人著旗袍 btw仲係咁q串

S : 串左十幾年無咩感覺 問題係我都唔睇張愛玲既

      幾驚佢問張愛玲生平 恐慌到細個老師抽背書咁

K : 細個佢地聽唔知咩樂團悶到hihi 我地開CD機聽草蜢 佢問我地第時係咪想做天王巨星

S : 有咩?我細個已經有咁遠大理想架啦?我當時點答啊?

K : 你答想做電視機入面啲人 白痴妹

S : 你答佢咩?

K : 我話想整部好大既電視機

S : G呢?

K : 佢話佢唔睇電視 只係睇卡通片

S : 哈哈哈哈哈好philosophy 唔聲唔聲收收埋埋最癲個係佢

K : 我仲記得X個仔好高音話佢第時想起樓

S : 嘩原來我地三個咁細個就咁無深度 三歲就預左八十齊齊去乞食架喎

K : 記唔記得Jeffrey細個同我地癲架 前日係office見到佢好似機械人咁

S : 哈哈  佢開心咪得囉 或者人地有興趣讀business做management呢 我地唔鍾意姐

K : 咁又係 十幾年後都係得我地三條友不務正業係英國搞藝術搞哲學




K : 好彩有你兩個 如果唔係我應該都跟佢地去讀business

S : 唔關我事喎 Gordon囉 佢意志最堅定 我都非常勉強地讀過三個月Management

K : 佢地十幾個喎 真係好難抵抗 個個UP間U名出黎我都可以即時被自殺

S : 佢地係堅勁 這些機會不是我的 我好清楚我無咁既能力

      你兩條友都King's n Imperial啦 次次uncle auntie問起都係我第一個受靶

K : 你遲過去姐 就算你high school同我地一齊過去 都九成揀UAL啦

S : 哈哈哈 咁我鍾意讀media同art嘛 你都唔想見你aiya呀妹搵得錢黎無命洗

K : 哈哈我地三隻小綿羊太善良

S : 開心就得啦










沒有留言:

發佈留言