2012年3月19日星期一

沒有於他方擁抱過你




昨晚由於hangover太嚴重,

到了朋友家遊手好閒吃晚飯,

回家時都快十一時,

事隔快二十四小時,

仍然有點wing有點冷,

有點九唔搭八。



與朋友聊天說到睡王子費托bb踢歐聯醒返兩球兩助攻好叻仔,

點解利物浦咁廢但FA cup入semi-final又wembley既,

嘩雙冠王我受唔起咁大刺激,

不如你地永遠唔好踢歐洲賽專心國內聯賽。



哎呀點解英國唔係歐聯,

英鎊兌歐羅蝕好多 ...

哎呀sor,

歐盟啊可。







又頹又凍返到old street,

噢大件事有人係樓下即係又唔洗訓。



看到她手執兩個膠袋,

本能反應說了一句:

嗱我當睇唔到支whisky同diet coke,

真係唔飲啊下。



她沉默,

直至進了我的房間,

說了一句:

Long D.真係唔work。

會心微笑後回應:

開酒啦。







算吧啦,

Long D.真係唔work架,

真係衰啲講句,

長駐香港,

永遠唔(會)明外地生活到底係咩一回事,

外國生活真係要長期感受先明白,

即使你短暫停留都於事無補。



另一方面係香港讀書永遠唔明到底咩係外國讀書,

無得形容只有感受,

到唔同地方就要用相對既生活方式,

真係個環境逼住你去compromise,

唯一一個唔會出事既方法係其中一方係外國仍然非常香港地生活。



我唔排除有咁既可能性,

因為小妹加加埋埋試過一年,

感覺係嘩救命好似日日吊緊頸,

明明係英國係自由自在點解要搞到咁慘情,

而家係倫敦開心到爆最好唔好逼我返香港。



我寧願係度唔知點解兩點幾同朋友一路飲酒一路睇垃圾TVB劇,

係香港有屋企邊個會突然兩點幾走上黎睇oncall 36小時,

你知啦係香港邊個會想留係屋企,

個個係都要出街先安樂,

係M記坐一萬個鐘都唔肯是但搵個屋企睇下電視,

又可能因為有屋企人啦又係唔太make sense既,

我只知香港明明又熱又焗又逼又悶。



當然世上所有事都有吊詭位,

明明自己係倫敦生活得開心快樂,

點解要突然俾一個外地人黎擾亂我生活?

其實唔太了解到底有幾多人真心想叫個lover黎英國陪佢地,

我唔會想有個人突然強行闖入倫敦好似好浪漫地相宿相棲,

只會覺得自己地頭已經淪陷,

that's why我完全明白點解男人最驚女朋友係佢地主場放低個人物品以示主權。



英國還英國,

香港還香港,

兩件事黎,

sor,

in other words,

我係le邊的確唔需要你。







各位Long D.朋友,

唔好再嘈啦,

真係㗰9氣。



當所謂既愛去到生活層面,

七成問題就唔再關愛情事,

大部分都係現實生活問題。



重點係大部分人嘈足廿四粒鐘都係嘈愛情,

唔係啊大佬個核心係生活啊你估我係香港隨傳隨到咩,

“係咪去到英國就唔洗理我唔再愛我?”

“妖!”



現實生活只有compromise,

別無他法,

人係無可能永遠唔長大幼稚一世,

除非逃避。













沒有於他方擁抱過,

真係有排都未算歷經生與死,

Long D.一啲都唔浪漫,

只有一堆不必要既麻煩。



講真啊,

成日話我地變左,

你地又了解我地幾多?



但一時睇唔開係人都有既,

留戀下當解悶囉,

好快無事。




沒有留言:

發佈留言