2012年3月8日星期四

我個余文樂呢,真係對我好好架。




每個港女生命中,

都至少有一個余文樂,

勁過你得一個沈佳宜。




“張志明某程度上是余文樂的一個面貌,

同時又代表著某群典型港男,

無論生活態度、對女生的想法,

那種玩世不恭、拖泥帶水,

都似曾相識,

像我們當年那個未能付托終生的EX。” -JET P.55




同一道理:

楊千嬅某程度上是余春嬌的一個面貌,

同時又代表著某群典型港女,

無論對生活態度、對男生的想法,

那種欲拒還迎、斬釘截鐵,

都似曾相識,

像我們當年那個未能成功讓我停下來的EX。







“女人太主動,

男人會驚,

不是覺得你唔好,

係好…………

但真係好煩,

其實我還未有這樣的準備,

男人會怕這些責任重大背不起,

其實男人永遠不會滿足,

永遠會圍埋講女人……”




然後我whatsapp一位人生永遠介乎於追與唔追之間既港男,

劈頭一句:

“你真係好煩,

責咩任,

你而家驚得黎我又唔見到你到時會點樣好man地負責任,

你再唔追人第時就有排你受。”




同一道理:

男人太被動,

女人會火都黎,

不是覺得你唔好,

係好…………

但真係好煩,

其實拖拖拉拉拖到幾時,

女人會怕你覺得要背負好大責任,

其實女人好易滿足,

永遠會圍堆力數自己條仔有幾好,

開頭第一句八成係:“我個余文樂呢,真係對我好好架”,

即使十居其九你真人都只係一個仆街。







“人是很奇怪的,

未一齊的時候會覺得大家好岩,

一齊左又覺得好似唔係咁岩。

例如張志明會覺得余春嬌年紀是大了一點,

而余春嬌又會覺得張志明這種死o靚仔還是靠不住,

大家心中有條刺,

剛好張志明被派去外地工作,

就分開了。”



女仔好多時都真係想搵個靠得住,

但真係到...二十開始啦,

就會覺悟男人真係靠唔住,

而同齡男人又同時覺得你做咩要大得咁快。



可能我真係老啦,

今個月開左唔夠十日已經講左五次定六次:

“男人真係好幼稚。”,

而有位看透世事既朋友都話“頂,我真係好幼稚,but I just can't help。”,

and somehow某些男人會諗廿歲之嘛你趕住去邊,

sorry,

我唔係趕,

我只係on the right track而你falling behind。









人一世流流長,

總會愛上幾個人渣,

大家都唔想,

但就係發生左。




Fine,

Nice to meet you,

人渣。




And Hi,

其實我都唔好得去邊。




多多指教。












2 則留言:

  1. 嗨sherry;)
    很喜歡,很欣賞妳寫的、說的話。
    或者我們就是要繼續遇上不同程度的人渣,上天才會給我們一個「無咁人渣」的男人。

    回覆刪除
  2. hello
    就算係人渣 起碼都要靚仔先 hahahhaa

    回覆刪除