2012年3月14日星期三

復活假你好




琴晚去跑步。



係啊,

有咩問題?



喂我真係有認真跑,

跑左個幾鐘朋友call去飲野吹水,

人地飲酒我飲水真係幾sad,

其實都開始有啲明點解佢地咁凍都要落街食煙,

夜晚坐係街邊吹下風煙駁weed真係幾爽,

當然我呢類大小姐係香港哮喘係倫敦都鼻敏感可以直接收皮,

對唔住小妹都係太乖唔適合墮落風塵。



突然朋友問我:

sherry啊你有冇諗過轉gay?

好認真咁諗左兩分幾鐘,

係喎,

我又真係無諗過。



我自己係女仔都覺自己好煩,

同女人相處真係philosophy野黎,

跑步時係iPod loop到艾美酒屋話To know someone is to love someone,

我自己都未搞得掂自己,

無咩興趣再知更多麻煩女人野,

有時小妹發起癲上黎都幾同情男仔。



唔知點解女仔無男仔咁interesting,

無咁多奇怪野俾我研究,

女仔啲lifestyle都係大同小異架啦,

你話得閒出去飲茶玩下共鳴發下癲就ok,

真係拍起拖上黎,

你化妝我又化妝化到天黑都未出得街,

平時我都覺得自己好annoying,

我寧可一世做施虐者都唔做受害者。



而且我唔會因為了解女仔而體諒佢架喎,

annoying就係annoying,

了解與體諒係兩回事,

了解一個人點解要咁做,

又唔等於要體諒佢咁做,

正如我最憎人係我唔得閒時煩住哂,

但我有時又會係人地唔得閒時煩住哂。



各有各喜好與取向卦,

我唔係因為對方係一個女仔而唔鍾意女仔,

係因為我真係對佢地無感覺而且無興趣,

當你面對一個人而無諗過要開GPS,

又點會sense到,

你知啦,

當你開行個sensor時,

無發展都會俾你夾硬搞到有發展,

選擇愛與否唔係單靠感覺,

大部分都係主觀意願野黎姐。






今日交完essay同fd去soho,

london d sex shop真係好好行,

你知香港d陰陰濕濕一陣味白色光管係個corner位,

唔係信和啊就好景一班呀叔永遠沉思搵緊da vinci咁,

入到去啲人又好似閣下係二次元生物前世未見過人咁睥睥貢,

呢邊啲好溫馨,

樓上係書店好認真研究gender and sex,

樓下係sex toys啊tools啊之類啦,

但係咸碟封面雞到真係好似零budget youtube cut出黎咁,

日本啲粉紅色好kawaii架嘛,

le邊d你見到個封面真係好恐懼鬥室暴力加entertaining,

咁當然英國不嬲都technology backward無120G hard disc啦。



sex toy department個感覺俾我係好似gift shop啊party shop咁囉,

有啲真係誇張到係支燈黎架下嘛call白車入醫院架喎,

有一件(sor)我真係覺得好似雪糕準確黎講係哈密瓜味gelato,

仲發現有一種shape係由小至大漸層真係恕我見識少,

望望啲gentleman仲會怕怕地醜,

oh well,

點都好過香港朋友憤世嫉俗全球欠左佢地咁。







唔知點解雖然一早寫好essay,

今日交完都係有一種眾人皆醒我獨醉feel,

不過本人不嬲唔洗飲酒都識自然drunk,

ok fine,

復活節係時候抖下復返個活。



倫敦近日又凍返,

下晝barcelona(上聯by sherry),

夜晚官恩娜(下聯by jonathan),

好啦hello easter break,

nice to meet you. 






其實有時打文都心心地虛,

次次收到msg話你地鍾意睇我個blog,

就覺得自己係有使命打驚世哲學研究文,

但sor,

有陣時其實小妹都幾無深度,

我都係only human,

敬請體諒。










沒有留言:

發佈留言