2012年10月28日星期日

論港式Fan Page文化





當又再收到Fan Page Invitation時,只默默地心諗一句:唔好難為我啦。


第一,FAN PAGE,即係主角需要係一個“偶像”。
第二,FAN PAGE,有咩理由係自己開仲要逼人LIKE?
第三,FAN PAGE,除非你係萬人迷,而只有30個FANS並.唔.叫.做.萬.人.迷。
第四,FAN PAGE,要自己開,起碼要有返咁上下疊馬先夠膽開下嘛。
第五,FAN PAGE,自己開唔係叫做SELF-PR,而係SIMPLY一種後現代香港式既柒。


而又一個解釋係,你個FAN PAGE得一個FAN,而果位人兄,係你自己。


Okay,我知今次會得罪好多人。


其實我都唔明點解有部分人對自己咁有自信,小妹經常被捧到上神檯都戰戰兢兢自問到底憑咩。而又發現會自己開FAN PAGE有三種,一種係講啊媽係女人玩共鳴,啲人基本上唔洗用腦直like即可。「戀愛總是苦樂交雜的」、「我只對我喜歡的人好,我對伱最好,所以我最喜歡伱。」(BTW伱字同你字互通,但人地要型啲打個你唔明既字唔關我事,咁我覺得佢要搏like又真係要與眾不同啲既。曾經同朋友試過將白話文言化搏like,最後煩到有共識認為的確係有必要like佢地既努力。但除左個伱字之外,都唔知點like好。我只係原句copy,唔想用自己對手打埋啲咁廢既野。)等近似theory既野,又真係好難唔認同,1+1=2,簡簡單單唔洗用腦本能反應like完無煩惱。咁香港人忙啊嘛,用咁多腦做咩姐,你快靚正講中我心目中句咪like n pass囉。情況又好似細個老師改簿,是但吸個閱字印仔就已經改完架啦,你仲想點啊大佬吸左全班四十幾個架啦仲要求多多。


第二種係青年人你應吸煙夜蒲等型格謬論,主要係你吸煙一定無我咁型,所以你要學我點吸煙先吸得有型,而聖誕清明重陽死人地震都好最緊要去蒲,而去蒲就一定要上床。最後會加一句:嘿,但玩時玩記住safe sex啊兄弟(加個表情符號),又或一路向西式既性愛後動物感傷,加首傾城將件事有點感傷化等。Flow黎Flow去都係幾個Flow,情況就如十個男人九個滾,九個都係葉念琛。你咪理啦,總之係男人就要去滾,總之葉念琛既戲就要有第三者仲一定要靚過stephy。而明明個外遇係靚過stephy,但最後又會返轉頭搵stephy,而stephy又會等佢....咁囉。第三種係完全睇唔明佢講咩,情況有如睇駢文,即係文學首背到人好困擾既《哀江南賦》,總之就成篇睇、逐個詞睇、逐個字睇都睇唔明,愈唔明就愈有深度愈應該要like咁囉。


早排發現最勁係某某聲稱自己係“香港80後文字雜誌”,夠膽死連個About Section介紹自己都打錯字。咁我又唔否認呢件事非常香港文化既,打錯字外星文無限符號同音字都應該係香港文化遺產一種,值得celebrate永久保存卦。人最傻係明知自己唔夠料但認為自己好有料將自己on9之處完全曝露人前。咁又當然而家資訊泛濫,人人有個keyboard識打字就覺得自己好威威,識打返啲疑似風雲郭富城風格來去如風,就覺得自己風格足以影響一整個Generation做靈感偶像。有部分人什至認為自己已經有型到求其打句廢話,都足以傾國傾城芳華絕代上C1頭條做Legend卦。我經常覺得,除非你係朝偉、嘉玲,余文樂或者女神先有資格係status打句:今日天氣好好啊!而有幾百個like。但恐怖在而家啲人like完唔洗負責任,所以天氣好都會有幾百個like,因為天氣好係一件無庸置疑既事實,一定無錯。無理由同樣係香港,人地天氣好,你邊特別有型狂風暴雨卦。而又同樣因為唔想引起麻煩網絡欺凌原故,facebook開始傾向無腦化。呢件事唔係好事,因為如果咁易就有like的話,人就唔會再用腦諗點樣先會有人like,facebook只會愈發去深度化,愈黎愈多啊媽係女人page。


咁當然,放上facebook唔係搏like既,又點會擺上facebook啊,真係咁得閒開心share咩。


最令我反感係啊偶像先生小姐逼你like。一係威脅式send一萬個invitation逼你,二係係facebook wall上面好sad地打句「都無人like既 :(」求你like,三係聲稱唔知自己點解會無人like。Oh well,我一句可以解決你三個疑問,咪就係我唔想like囉,唔好逼我啦,我都係想做自己姐。我唔係真心鍾意你費事hurt你所以聲稱自己like你,like完都無咩意思啦,到時你問我有冇留意你啲post,尷尬架嘛。又唔見余文樂逼我like,你係余文樂既我咪like囉,我求你俾我like添。講返文章起首第四個theory,唔夠疊馬就霸地頭,最後都係搞著自己姐。早排同朋友傾計,佢好困擾於like與唔like之間,friend喎無理由唔like既,但你咁廢,我like又對唔住自己。於我而言,Facebook like與唔like係我既human rights,所以我係度講最後一次,彩你都有X味,唔好再send invitation黎。


但你地like我啲post,我又唔會抗拒既。


嘿嘿嘿。



沒有留言:

發佈留言